Antall arbeidsdager igjen...

Jeg blir mest sannsynlig sykemeldt etter denne uken.
Legen ville egentlig sykemelde meg i dag, men jeg har lyst å prøve litt til. Håper litt sånn naivt på at det skal bli bedre.
Jobber bare ca 30% pga studier, men jeg har så vondt i bekkenet etter en dag på jobb at selv 4 timers vakter gjør skikkelig vondt. Trodde det var blitt bedre fordi jeg ikke kjente noe til det mens jeg hadde ferie, men det er nok dessverre belastningen av å stå/gå på jobb som gjør utslaget. Jobber i butikk, stort sett alene og uten mulighet til å sitte for å ta en liten pause. Ikke nok til at det hjelper, hvertfall. [emoji53]
Huff, vær forsiktig med bekkenet...
 
1 arbeidsdag igjen[emoji7] går ut i ferie på fredag. Har egentlig 3 uker igjen med jobb etter ferien, men både jordmor og lege (og jeg[emoji28]) synes det er på tide å kaste inn håndkleet da å bare ruge resten av tiden[emoji6]
 
Huff, vær forsiktig med bekkenet...

Ja, jeg merket det i dag. Må nok krype til korset og kontakte legen for sykemelding, for i dag var det vondt. Både på jobb og nå etterpå. Så legen visste tydeligvis hva hun snakket om når hun påpekte at bekkenplager sjeldent ble bedre. [emoji85]
 
Så 2 dager igjen, da. [emoji28] Holder ut i morgen og fredag, så får sjefen litt tid på seg til å fikse erstatter for meg midt i disse ferietider.
 
Ja, jeg merket det i dag. Må nok krype til korset og kontakte legen for sykemelding, for i dag var det vondt. Både på jobb og nå etterpå. Så legen visste tydeligvis hva hun snakket om når hun påpekte at bekkenplager sjeldent ble bedre. [emoji85]

Bekkenplager går visst ikke over nei [emoji28] godt du får tatt hensyn fremover ihvertfall da [emoji5]
 
16 arbeidsdager igjen[emoji122] Først skal jeg ha ferie i 2 uker til[emoji4]
 
Antakeligvis ingen [emoji51] ble 100% sykemeldt fra fredag, så med mindre kroppen blir mer samarbeidsvillig så var torsdag min siste arbeidsdag før permisjonsstart.
 
Har 1 dag igjen! Gjekk på skuleferie 22 juni, starter med plandag 13. Aug og permisjonen starter 14. August[emoji1303]
 
20 arbeidsdager igjen, ser det ut som. Skal ha en uke ferie i august, og starter permisjon 31.08.
 
I utgangspunktet har jeg 26 dager igjen, men pga en uheldig hendelse her i uken så blir det gjerne sykemelding pga en veldig hoven fot [emoji849] hvor lenge er uvisst, men jeg begynner jo å slite bra greit med å fungere normal også [emoji849] så vi får bare se
 
Back
Topp