Ansvarlig for skjult forum?

Krembollen

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Er det noen her som ønsker å være tilgangsansvarlig på skjult forum når det kommer? Noen som har vært før?

Jeg har vært moderator på et annet forum, men jeg tror ikke jeg har lyst til å være tileggsansvarlig.
Men hva går «jobben» ut på?

Jeg har vært moderator på et annet forum, men jeg tror ikke jeg har lyst til å være tileggsansvarlig.
Men hva går «jobben» ut på?

Som tilgangsansvarlig er din oppgave å informere administator her inne om hvem som skal ha tilgang til forumet, og hvem som ikke skal ha det.
De må oppfylle kriteriene med nok innlegg og vært medlem lenge nok. :)
Det blir laget en tråd som blir oppdatert med alle som har tilgang.

Tror også man kan være to som deler på ansvaret, om noen synes det er skummelt eller at det virker som mye arbeid alene :)

Jeg kan godt, men har jobb på dagtid så får ikke vært tilgjengelig 24/7 :inpain:

Skal jeg sende en melding til Tamara, og går vi for navnet som har flest avstemninger pr nå?

Nå får ikke jeg gjort det før lunsj rundt 12, eller når jeg er ferdig 16:00 :)

Det var ❤️Augustlykke 2020❤️
Åpenrom mellom hjerte og navn, og årstall og hjerte:
❤️ Augustlykke 2020 ❤️. :bag: Akkurat som i Juliskattene-gruppa di. :) (Beklager, jeg har en tendens til å henge meg opp i teite formateringsting...)

Er bare 30 stk som har stemt enda forresten.

Vi kan vel ikke vente på at alle skal stemme?

Jeg kan alltids prøve meg, men er ganske fersk på forumet. Og er ikke med i noen andre skjulte grupper, så vet ingenting om det enda. :p

Vi må vel også bli enige om noen regler for tilgang på skjult? :)

Back
Topp