ansvar i barnehagen?

mams81

Glad i forumet
Er vel ikke rette forumet, men jeg vet det er flere her inne som har andre barn utenom den i magen.. Ariana på snart 3 kom hjem fra barnehagen i dag med en skikkelig blåveis. En rød skramme opp mot øyet og en blå strek under øyet. Mannen spurte hva som hadde hendt, men det kunne ikke personalet svare på. De hadde ikke peiling på hva som hadde skjedd! Dette var en skramme som må ha gjort vondt, og kjenner jeg dattera mi rett, har hun nok hylt så det holder, men INGEN visste hvordan den kom der... Hmmm, litt merkelig synes jeg

Hun går på en småbarns avdeling med 11 unger og 6 voksne, så noen burde hatt peiling?
[&:]

høres helt merkelig ut at ingen vet noenting!! huff. håper ikke hun har altfor altfor vondt nå da! da får mamma trøste[:)]

det hørtes merkelig ut spør du meg!!
tror faktisk at jeg hadde blitt forbanna!

Jeg hadde tatt en samtale med pedagogisk leder på avdelingen, det er hun som har ansvaret(ok da det er kanskje en han). Dersom det ikke fører frem hadde jeg tatt det opp med styrer - det er hun som sitter med det øverste ansvaret.

Av erfaring vet jeg at mye kan skje i en barnehage uten at en får med seg alt, men som noen skrev tidligere så må personalet da prøve å finne ut hva som har hendt.

Hilsen Tuttatei

Herregud da!
Vet de ikke hvor hun har det fra?
Gutten har to ganger hatt rødt merke i panna og da visste personalet veldig godt hvor han hadde
fått det- og det var selv forårasket. Han er visst ikke så flink til å passe seg for dører.
Men jeg hadde nok klikket-men jeg er jo ikke så god i huet da- hvis gutten hadde kommet hjem med en blåveis og de ikke hadde visst hvor den kom fra.
Jeg hadde spurt de rett ut om hvor de var når det skjedde..

spurte litt små irritert hva som hadde skjedd, men det vi fikk til svar var " nei gud, det vet jeg ikke. Jeg såg det rett i sted at hun hadde den".. Ingen hadde registrert noe gråt eller noe..? og det var en blåveis JEG hadde syntes var fryktelig vondt.. Huff eg får så vondt av å se på det lille fjeset med blåveis[:o]

FY SØREN JEG HADDE REAGERT PÅ SÅNT[:@] HERREGUD...

Back
Topp