Ansiktskrem

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
herregud jeg tørker ut i ansiktet, men jeg reagerer på alle kremer. Enten får jeg kviser eller utslett av kremer nå. Får aldri det ellers. Fikk gratis prøver på apoteket for å prøve meg frem, meg fikk utslett av begge kremene. Flere som meg som reagerer på alt og har en løsning, eller kanskje tips om hva jeg kan prøve. På kroppen går det greit og der bruker jeg mama kremen. Men ja trenger veldig en ansiktskrem nå som det begynner å bli kaldere og huden tørrere.
 
Har tørr og sensitiv hud. Bruker decubal sin ansiktskrem i liten rød pumpeflaske. Uten parfyme ;)
 
Jeg tror nok det et hormonene som er grunn I kvisene, desverre. Jeg bruker samme krem som jeg alltid har brukt. Har også fått en del kviser. Både i ansikt og på nakke og rygg. Til og med mellom puppa. Kjempe festlig :bag: Husker det var slik sist også.. Forsvinner i hvertfall etter fødsel.
Annet enn det vilje ikke si huden har blitt mer sensitiv.. Men har en tunge som reagerer på alt og ingenting :inpain:
Ble lite konstruktive tips her nå.. Men håper du I hvertfall finner en krem du ikke reagerer på. Tenk mye fukt, lite olje :) :Heartpink
 
herregud jeg tørker ut i ansiktet, men jeg reagerer på alle kremer. Enten får jeg kviser eller utslett av kremer nå. Får aldri det ellers. Fikk gratis prøver på apoteket for å prøve meg frem, meg fikk utslett av begge kremene. Flere som meg som reagerer på alt og har en løsning, eller kanskje tips om hva jeg kan prøve. På kroppen går det greit og der bruker jeg mama kremen. Men ja trenger veldig en ansiktskrem nå som det begynner å bli kaldere og huden tørrere.
Her går det faktisk i natusan krem til baby. Tuben er grønn og hvit. Intensive care ett eller anna. Eneste som funker for meg :)
 
Jeg er veldig sensitiv i huden, og liker godt La Roche Posay Sensitive riche dagkrem og renselotion. Er ofte gode tilbud på komplett apotek på de. :)
 
Jeg er veldig sensitiv i huden, og liker godt La Roche Posay Sensitive riche dagkrem og renselotion. Er ofte gode tilbud på komplett apotek på de. :)
Det er det merket jeg fikk gratis prøver på og fått masse eksem av:yuck: trudde det var et helt rent merke jeg? Men har reagert veldig.
 
herregud jeg tørker ut i ansiktet, men jeg reagerer på alle kremer. Enten får jeg kviser eller utslett av kremer nå. Får aldri det ellers. Fikk gratis prøver på apoteket for å prøve meg frem, meg fikk utslett av begge kremene. Flere som meg som reagerer på alt og har en løsning, eller kanskje tips om hva jeg kan prøve. På kroppen går det greit og der bruker jeg mama kremen. Men ja trenger veldig en ansiktskrem nå som det begynner å bli kaldere og huden tørrere.

Mitt tips: Clinique, dramatically different moisturizing lotion +

Den er for veldig tørr hud, men ikke tung og fettete. Veldig drøy. Eneste kremen som fungerer på min tørre hud uten å koste skjorta. Bruker vel ett år på en flaske med 125 ml. De selger den på Kicks og jeg kjøpte nettopp to flasker på 25% rabatt.
 
Ikke et krem-tips, men jeg bruker nykr sin renseolje. Håndlaget i oslo :) Den er gull! Er ekstremt tørr i huden.
 
Det er det merket jeg fikk gratis prøver på og fått masse eksem av:yuck: trudde det var et helt rent merke jeg? Men har reagert veldig.
Oi, såpass ja. Jeg har prøvd flere av kremene i merket selv, og de med parfyme har jeg reagert på, men ikke den her uten. Kanskje du skulle tatt en tur innom en hudpleiesalong? De gir også ofte ut prøver så du slipper å bruke mye penger på bomkjøp. Jeg bruker krem og serum fra hudpleiesalong på morgenen, og den fra LRP på kvelden. Lykke til, håper du finner noe som passer huden din!
 
Jeg bruker de grønne tubene fra cosmica (ansiktskrem til dag og natt), prøver å ta ukentlig fuktighetsmaske på vinteren/når varmen står på i husene) og har rensegele fra cosmica også. Har ubalansert til det hud vanligvis, men er blitt tørrere som gravid.
 
Dermalogica Skin Smoothing Creme er supergod, med mye fukt og deilig konsistens. Ellers vil jeg anbefale Isun miracle night balm, drøy og fin i bruk. Først synes jeg lukten har litt spesiell, men så helt fantastisk. Den er en stor favoritt hos mange med sensitiv eller utfordrende hud.

Jeg bruker også fast Kora Organics noni face oil etter å ha renset/vasket ansiktet, før krem, den gir meg glød og fukt. Anbefales! Har selv kombinert hud, og huden får fort hormonelle utbrudd, men de har ikke vært tilstede i graviditeten så langt.

Av rens anbefaler jeg Special cleansing gel fra Dermalogica og flere fra Kora Organics.
 
Back
Topp