Ansiktsfasong

Tullemor79

Gift med forumet
Jeg har så lyst til å klippe meg, få ny frisyre. Har sett på Jan Thomas i dag på TV2, og nå lurer jeg på hva slags ansiktsfasong jeg har... noen her som er flinke til å se det? Har så lyst til å være med på bli-ny opplegg, men det er nok bare å drømme gitt

Legger inn et bilde der jeg har prøvd å holde vekk håret mitt så dere kan se ansiktet mitt ordentlig. Overse dårlig bilde og ingen sminke....[8D]

jeg har tenkt firkantet, men så er det ikke like bredt ved kinnbein og hakeparti.. arg, vanskelig...

hmm firkantet vil eg si[;)]

ORIGINAL: Vesten

hmm firkantet vil eg si[;)]

Får høre med frisøren kanskje... gir de frie tøyler hver gang, men synes aldri det blir særlig spennende frisyrer...

ORIGINAL: Tussi86

Synes du har oval ansiktsform, ingen ekspert altså[:D] Pen er du[:)]

Tusen takk!! Så koselig sagt[:)]

Pen du er![:)]
Jeg ville ha sagt at du har hjerteformet ansikt, som er den mest vanlige ansiktsformen OG som det meste passer til [:D]

ORIGINAL: Elsker Brus

Pen du er![:)]
Jeg ville ha sagt at du har hjerteformet ansikt, som er den mest vanlige ansiktsformen OG som det meste passer til [:D]

Tusen takk! Hmmm, kanskje hjerteform kan være noe ja...

Ser de fleste mener firkantet... pappa mente jeg var oval, han er flink til å tegne så kanskje han er flink til å se fasonger da?[8|]

på bildet ser det iallefall firkantet ut men det kan være vinkelen bildet er tatt på sånn at man ser bredere ut ved kjeven(ikke stygt ment altså) :) jeg er firkantet:P

ORIGINAL: Tullemor79

Får høre med frisøren kanskje... gir de frie tøyler hver gang, men synes aldri det blir særlig spennende frisyrer...

Det ville jeg ikke gjort [8D] Vet om mange som har gitt frisører frie tøyler og har blitt skikkelig missfornøyd [&:] Både menn og kvinner... For selv om de velger en frisyre DE mener passer til deg så er det godt mulig du hater den... Men du kan jo også elske den [8D] Jeg ville sett på bilder av forskjellige folk å finne kanskje 3 stk du liker, også ta med bilde til frisøren så kan dere diskutere ilag [:)] Det gjorde jeg en gang og ble kjempe fornøyd [:D]

hjerteformet ville jeg sagt[:)] Å for ei VAKKER jente du er

ORIGINAL: baby_doll

på bildet ser det iallefall firkantet ut men det kan være vinkelen bildet er tatt på sånn at man ser bredere ut ved kjeven(ikke stygt ment altså) :) jeg er firkantet:P

jeg har alltid trodd jeg var firkantet, men pappa mente som sagt at jeg ikke var det...

ORIGINAL: Lussa88

hjerteformet ville jeg sagt[:)] Å for ei VAKKER jente du er

åh, tusen takk!![:)] Føler meg ikke veldig fresh nå som jeg sitter her trøtt og usminket

ORIGINAL: MetteJ

Det ville jeg ikke gjort [8D] Vet om mange som har gitt frisører frie tøyler og har blitt skikkelig missfornøyd [&:] Både menn og kvinner... For selv om de velger en frisyre DE mener passer til deg så er det godt mulig du hater den... Men du kan jo også elske den [8D] Jeg ville sett på bilder av forskjellige folk å finne kanskje 3 stk du liker, også ta med bilde til frisøren så kan dere diskutere ilag [:)] Det gjorde jeg en gang og ble kjempe fornøyd [:D]

synes det er så vanskelig å finne bilder av fine frisyrer, men får kanskje prøve på det. Så kun på søknadsskjemaet til bli-ny på kk.no og sånn sveis kunne jeg tenkt meg om det passer meg...

ORIGINAL: baby_doll

Definitivt firkantet. Det har jeg også. [:)]
Det som blir "anbefalt" da, er en frisyre som "demper kantente" eller gjør ansiktet mer ovalt.
[:)]

Ser de fleste mener firkantet... pappa mente jeg var oval, han er flink til å tegne så kanskje han er flink til å se fasonger da?[8|]

Jeg tegner også. Er ganske sikker på firkantet! [8D] Kommer nok litt an på øyet som ser ja..[:D]

Back
Topp