Ansiktet mitt...

Plink

Glad i forumet
Ansiktet mitt tørker ut i denne kulda! [&o] Jeg er ekstra tørr på hake, rundt nesa, i panna og på øyelokkene.. Må hele tiden fukte ansiktet mitt, men føler ingenting fungerer! [:o]

Noen tips til hva jeg kan gjøre, som i tillegg funker? Og som kanskje ikke er så dyrt?....[8|]

Prøvd A-kremen til apoteket?
Funkar iallefall fint til mine vinter-tørre hender..[:)]

ORIGINAL: Bzzzz

Prøvd A-kremen til apoteket?
Funkar iallefall fint til mine vinter-tørre hender..[:)]

Jepp, den er prøvd ut og det er den jeg bruker ennå. Men fortsatt like tørr.. [&o]

A-Derma!! Eneste som funket her. Jeg brukte se ut som ei kjøttkake. A-krem syntes jeg er noe dritt.

ORIGINAL: Tyttebæra

A-Derma!! Eneste som funket her. Jeg brukte se ut som ei kjøttkake. A-krem syntes jeg er noe dritt.

Er det apoteket man får tak i den? Eventuelt bestilt på nett? Hvor mye koster den?

Physiogel A.I. krem !!! Den bruker jeg og funker veldig bra mot tørr og sensitiv hud. Kan også brukes på barn [:)]

Selges på apoteket. Koster litt mer enn vanlig krem, men er veldig drøy!!

ORIGINAL: Plink

ORIGINAL: Tyttebæra

Er det apoteket man får tak i den? Eventuelt bestilt på nett? Hvor mye koster den?

Ja, på apoteket. Koster ikke mer enn andre kremer de har der. Ca 80-90 kr mener jeg. Ellers så er den røde Apo Base kremen super. Feit og god [:)]

Ceridal bruker vi her i huset før vi skal ut. A-Derma etter bad/dusj. Du kan også prøve å smøre deg med babyolje mens huden er fuktig.

ORIGINAL: Wicked

Ceridal bruker vi her i huset før vi skal ut. A-Derma etter bad/dusj. Du kan også prøve å smøre deg med babyolje mens huden er fuktig.

Babyolje i ansiktet? Funker det?
Jeg har ikke problemer med tørr hud på resten av kroppen. Og den får sin dose med fuktighet annenhver dag..

Jeg har ikke problemer med tørr hud på resten av kroppen. Og den får sin dose med fuktighet annenhver dag..

Funket på meg da jeg hadde tørre flekker etter frostskader hvertfall... [8|]

ORIGINAL: Iverill

Silkeolje. [:)]
Kan brukes på helekroppen. Kjøpes hos frisøren

Ja, fy fader den er bra!!!! Meget dyr, men virkelig verdt det! Både hår og kropp ble supert hos meg affal! [:D]

Funket på meg da jeg hadde tørre flekker etter frostskader hvertfall... [8|]

Da er det noe jeg også skal prøve [:D] Kanskje jeg slipper å ut med de store summene? [:D]

Ta på en ansikts peeling. Skrubb godt å få bort alle døde hudceller. Da trekker kremen bedre inn i huden og gir fuktighet. enn at den ligger på overflaten av huden.

Jeg har ansikts peelingen fra perfect home. Den er helt grei. Skrubber meg med den etter dusjing, tar så på akrem å når den har tørket tar jeg på vanlig ansiktskrem.(nivea sin)

A-krem funker ikke alene.

Hoved poenget her er at man må begynne med en skrubb ett par ganger i uka. ( ansiktsmaske er og godt for huden)

Back
Topp