Ansiennitet

Medulla spinalis

Glad i forumet
Jeg har en tredjehver helg stilling som sykepleierstudent i en kommune. Jeg har jobbet tidligere i Rema 1000-butikk i mange år som ferievikar, pluss en tre mnd sommerjobb i hjemmesykepleien.. Er det noe ansiennitet å få for dette??? Eller må det være innen helse (altså tenker på rema-jobben) Tre mnd sommerjobb er vel ikke noe å få ansiennitet for heller??

SItter veldig pris på svar!! ;-)

Ansenitet som sykepleier får du nok ikke;) MEn om du skal jobbe som ufaglært så teller all jobb. Som faglært gjelder bare relevant praksis. så rema1000 spiller ikke noen rolle om stillingen heter sykepleier, eller omsorgsarbeider. MEn derimot om stillingen heter assistent.

ORIGINAL: litefrø

Ansenitet som sykepleier får du nok ikke;) MEn om du skal jobbe som ufaglært så teller all jobb. Som faglært gjelder bare relevant praksis. så rema1000 spiller ikke noen rolle om stillingen heter sykepleier, eller omsorgsarbeider. MEn derimot om stillingen heter assistent.

Nei, ikke som sykepleier... men jeg er assistent i studentstilling (sykepleierstudent). Får ringe inn til de og høre.... Er ikke en helt vanlig benevnelse på stillingen liksom ;-) Men takk for svar :)

Back
Topp