Anpusten?

VeldreidSkrævadottir

Forumet er livet
Jeg blir fort anpusten, pluss at jeg blir det hvis jeg har spist litt mye... Ikke sånn at jeg peser liksom, men sånn at jeg føler det er litt tungt.[8|]

Noen flere som har det sånn eller?

jepp[:)] sleit veldig før når jeg røykte, å nå som den lille i magen vokser kjenner jeg et press på lungene igjen[:'(] godt det ikke er lenge igjen[:D]

ja, klarer ikkje gå opp trappa uten å bli anpusten[&:]

Ja, jeg har merket stor forskjell de siste ukene.

Kan ikke gå mer enn 5 minutter før jeg blir anpusten og får sting!

Jepp, puster og peser hele dagen....
Har også kraftig astma, så jeg begynner virkelig å slite... [:'(]
Fikk hastetime til lungespesialist, så dit skal jeg neste onsdag. Blir spennende å se hva han sier.... [&:]

ORIGINAL: LilleLalle

jeg puster og peser som en hvalross innimellom.

hehe, kjenner meg igjen[8D]

JEPP [&:]
Kunne sikkert blitt forbigått av en 80åring med rullator når jeg er ute [8|]

Jeg blir veldig fort anpusten når jeg beveger på meg, blir også veldig tungpusta innimellom, det er nok fordi lillegutt presser på alt inni meg [8D]

ORIGINAL: Mammas_skatt

Sign! Kjenner det samme, spesielt med S på armen!

Kjenner at formen ikke er den samme som før jeg ble gravid. Pluss at lillegutt nok moser lungene litt :P Veldig slitsomt å gå opp bakker!!!! [&:]

ORIGINAL: Shauri

Kan ikke gå mer enn 5 minutter før jeg blir anpusten og får sting!

Samme her!

ORIGINAL: Mammas_skatt

Sign[&o]

Jepp....

ORIGINAL: mammamilla

JEPP [&:]
Kunne sikkert blitt forbigått av en 80åring med rullator når jeg er ute [8|]

Fort anpusten når jeg rører på meg ja. Og i tillegg får jeg "pustebesvær" når jeg ligger på ryggen, tydlig at noen har tatt over plassen inni magen min ja[:D]

ja jeg er anpusten! har ikke alltid like mye oksygen føler jeg. jeg er alltid den siste som går opp trappen fra togperrongen! haha[:D]

idag holdt jeg nesten på å krepere på jobb, plutselig ble d mye stress der, og det var ikke bra kjente jeg. følte da jeg hadde litt for lite oksygen, det var skikkelig ekkelt. så måtte ta meg en pause. det ble ikke bedre før jeg kom hjem, 5 timer etter...

Back
Topp