Anpusten?

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Jeg orker jo såvidt å gå opp ei trapp! Flere som har pust som en pensjonist?

TuMmY LoVe

Åååja! Ikke bare det, men hjertebank også.. Normalt?

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Er litt tyngre i trappene for tiden, ja. :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Jepp. Hadde trening i arbeidstiden i dag og gikk en tur med en kollega. Pustet og peste som en hvalross opp bakkene

Ja !!!! Denne kondisen kjenner jeg ikke :-( Fra å kunne jogge en mil, uten problem til å nesten ikke orke å gå i det hele tatt:-( helt grusomt! Skal vel være pga økt blodomløpet og alle disse gravidhormonene ?!:-) satser på det roer seg etter 12-14 uker?!:-)

Skal ikke skryte på meg god kondis fra før, men blir ekstremt fort anpusten nå :p Kan ikke gå like fort som før, da blir jeg bare dårlig :( Gleder meg til kvalmen osv avtar :)

Jeg trodde det kom av at jeg ligger 23 av døgnets 24 timer, men da er det ikke bare meg! ;-)

Har også merka det. Puster som en hvalross bare jeg går tur med hundene og trapper er helt pyton. Og såååå dårlig kondis har jeg ikke altså!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Har også merka det. Puster som en hvalross bare jeg går tur med hundene og trapper er helt pyton. Og såååå dårlig kondis har jeg ikke altså!

Hehe, ikke?

TuMmY LoVe

Jeg hadde kommet i bra form før jeg ble gravid, nå er den borte ;)

TuMmY LoVe
Jeg har to hunder og hest og har ikke vært spesielt dårlig denne gangen så har vært i full fres i hele sommer her, så kondisen burde ikke akkurat være noe dårligere. Men puster like fullt som en hvalross. Sleit fælt med pusten sist også, men kan ikke huske at det kom så tidlig sist ;-)

Jeg har to hunder og hest og har ikke vært spesielt dårlig denne gangen så har vært i full fres i hele sommer her, så kondisen burde ikke akkurat være noe dårligere. Men puster like fullt som en hvalross. Sleit fælt med pusten sist også, men kan ikke huske at det kom så tidlig sist ;-)

Nei nå synes jeg det kom tidlig.

TuMmY LoVe

Back
Topp