Another diet journal

Vekta har vippa mellom 78-80 lenge nå. Men tok meg i nakkeskinnet forrige uke - plutselig var jeg på 75 kg i går :happy093
Måtte veie meg sikkert 10 ganger!!
Totalt ned 55 kg :greet015

Har ikke helt trua på at jeg skal ligge der over jul men. Godt å se så lav vekt!
BMI 25,6!! Snart normalvektig :wideyed:
Du er en inspirasjon for alle oss andre!!! Veldig bra jobbet :woot:

Jula ja :laughing002
78,3 endte jeg på.
Men er back on track nå!
Har økt dosen litt, til 1,2 mg. Fikk 2,4 mg dose av legen nå - første gang jeg skal hente så dyr sprøyte :wideyed:
Går på antidepressiva som har økt matlysta og sukkersuget veldig de siste 6 mnd. så følte det var nødvendig å øke. Vil gjerne komme meg ned til 72 kg!
Heia meg! :happy093

Går opp og ned mellom 77,4 og 78,6 hver uke :laughing002
Og jeg bryr meg ikke - så lenge den holder seg der! Jeg teller ikke kalorier, men spiser lite til hvert måltid. Koser meg med litt sjokkis innimellom og trener sporadisk bra!
Kan leve sånn her altså. :happy:
Blitt en del skiturer og dæsken så mye (klokka mi påstår) kalorier man forbrenner!

Mye sykdom i hus om dagen. Har vel hatt minst en unge syk hjemme hele januar …

På fredag var jeg endelig på 76 tallet igjen -
76,7! :happy093
Lørdag gikk det litt av skaftet med en pose smågodt :bag: men prøver å ta det igjen de neste dagene. Ikke fått trena så mye de siste ukene, pga mye sykdom på oss alle i heimen. Men jeg er fornøyd hvis jeg får skvist inn 1-2 økter i uka.

Jeg har sikta meg inn på 75 kg nå. Vi liker runde tall, si! :laughing002

Dør litt av meg selv. Så fort jeg kommer meg ned til 76 tallet går jeg på smeller og havner på 78. Vipper ukentlig mellom 77-78.
Men god nyhet er at jeg treffer alle kriteriene for bukplastikk og legen har sendt henvisning! Legen tok utgangspunkt i 78 kg, så da kan jeg bruke det som motivasjon til å jobbe meg ned mot 75.

Jeg går på 1,2 mg dose nå, og føler den hjelper på matlysten. Men har så sinnsykt lyst på godteri h e l e t i d e n :bag:

Vurderer å øke til 1,7 mg. Men har ikke helt råd til det akkurat nå. Så lenge jeg ligger stabilt de neste ukene så er det jo forsåvidt greit. Men jeg må jobbe med viljestyrken altså. Sjokolade er bare FOR GODT :/

Back
Topp