MamaL
Blir kjent med forumet
Veiedag
90,2
på onsdag bikka jeg under 90! 89,8 for å være eksakt. Men. Jeg forholder meg til fredagsvekta. Trena for første gang på 1,5 år på onsdag, så regner med det er musklene som holder litt vann i dag. Men, jeg har uansett gått ned 900 gram siste uka! Så det er jeg fornøyd med
Milepæl! Totalt gått ned 40 kg! Hvor vilt er ikke det
Nå plages jeg VELDIG av kommentarer… «nå må du ikke gå ned mer, da blir det ikke fint». Men jeg har jo fortsatt 15 kg til før jeg ikke er overvektig lenger jo?! Er normalvektige stygge de da? De ser meg jo ikke uten klær. Og kan jo skjønne at det ser vilt ut når man er vant til å se en person på 130 kg plutselig være normal. Men kommentarene sårer veldig, selv om jeg vet at intensjon er god. Og jeg tror det er mye misunnelse.
Jeg har traumer og ptsd diagnose pga mye mobbing og krenkelser som barn og ungdom bla. Pga overvekt. Selvskading og spiseforstyrrelser…. Så det er vondt å få kommentarer på kropp.
Prøver å fokusere på at dette er bra for helsa mi. Men det er ikke så lett.
God helg til deg!

90,2

Milepæl! Totalt gått ned 40 kg! Hvor vilt er ikke det

Nå plages jeg VELDIG av kommentarer… «nå må du ikke gå ned mer, da blir det ikke fint». Men jeg har jo fortsatt 15 kg til før jeg ikke er overvektig lenger jo?! Er normalvektige stygge de da? De ser meg jo ikke uten klær. Og kan jo skjønne at det ser vilt ut når man er vant til å se en person på 130 kg plutselig være normal. Men kommentarene sårer veldig, selv om jeg vet at intensjon er god. Og jeg tror det er mye misunnelse.
Jeg har traumer og ptsd diagnose pga mye mobbing og krenkelser som barn og ungdom bla. Pga overvekt. Selvskading og spiseforstyrrelser…. Så det er vondt å få kommentarer på kropp.
Prøver å fokusere på at dette er bra for helsa mi. Men det er ikke så lett.
God helg til deg!