Annonsere på sosiale medier

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Skal dere annonsere graviditeten på sosial medier? Isåfall når og har dere tenkt noe på hvordan dere vil gjøre det? :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Kommer til å legge ut ul bilde og fortelle hva vi venter på facebook. Etter ordinær ul

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skal absolutt ikke legge det ut på Facebook.

Tips! Bilde av To store sko og et par små sko

Vi skal ikke det:).
Jeg syns også det er koselig med det bilde av tre par sko:).

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, her forteller jeg det direkte til de som trenger å vite det :)

Jeg legger ut på Facebook. Synes det er koselig jeg! Har lagt ut rundt uke 13-15 før. Etter en privat ultralyd eller noe.

Vi kommer hvertfall til å legge ut :D Vi har så mye familie spredt over hele Norge så vi synes det er koselig :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Tipper vi legger ut utpå høsten en gang. Definitivt etter ordinær UL, og kanskje vi drøyer til oktober/november

Etter ordinær UL :) tenkte å legge ut bilde av førstemann med teksten "storebror" på genseren eller noe sånt :)

Kommer til å annonsere, men vet ikke helt hvordan enda.

Nei, blir nok ikke lagt ut, er ikke super-aktiv på Facebook. :)

Tips: bilde av en bolle i steikovnen. ;)

Bolle i ovnen ble oppbrukt av en av naboene her :P

Vi lurer på om vi skal ta bilde av to kopper med mummimamma og mummipappa og si at vi øver/forbereder oss til februar ;)

Får se hva jeg føler for når det har gått en god stund uti sv.skapet.. er egentlig ikke spesielt for å legge ut sånt på face. Sier det til venner og familie etter uke 12, og resten har jeg egentlig ikke spesielt behov for dele noe med :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg tror ikke det denne gangen. Må vente til jeg får meg jobb i alle fall.

Ved forrige svangerskap ble dette bilde av meg høygravid 2 mnd før termin og deretter et bilde 3 uker før termin. Vi er ikke særlig aktive på Facebook og er ikke særlig for ødelegg mye bilder av privatlivet på Facebook.. Har bare 1 bilde av 1-åringen ute også... Men sender gjerne bilder på MMS :-) (høres veldig gammeldags ut..hihi)

Med en prematurfødsel og en MA bak meg er jeg så redd for at det skal gå galt og jeg må forholde meg til alle de perifere folka på Facebook. Så kommer bare til å si det til folk personlig.

Niks. Jeg strekker meg så langt at jeg har en liten oppdatering om nytt familiemedlem noen dager etter fødselen - er noen som har blitt fryktelig overrasket før - men når de ikke har sett meg på 5-6 mnd, er det kanskje ikke så viktig for dem å vite at jeg er gravid :P

Har SÅ lyst til å rooooope det ut til alle men ønsker faktisk ikkje å legge det ut på face! Føler det e så mangen som har ventet på dette og eg e redd det blir ein snakkis (at folk tar det som et klarsignal til å plapre i vei om den tunge prosessen vi har vert igjennom, siden vi no endelig klarte det)! men godt mulig eg tar feil, og godt mulig eg ombestemmer meg, men pr dags dato tenker eg å la ver å dele på face :)

♡ Termin 6. Februar ♡

Kommer sikkert til å legge ut noe etter hvert, kanskje etter ordinær ul. Har mange venner og slekt som er spredt rundt. Jeg får heller ta en gjennomgang av vennelista før vi legger det ut.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp