Annonsere på Facebook?

Sunshine89

Flørter med forumet
Tips til ein morosam måte å "fortelje" det på Facebook? Har lyst å gjere noko artig ut av det [emoji4] Har lese mykje og sett bilete og video, men klarar ikkje å finne på ein original måte [emoji6]
 
Det er mange kreative måter å gjøre det på, kunne tenkt meg å lage en selv, har bare ikke lyst til å publisere det på fb :hilarious: Vi er friluftsmennesker, så vurderte å gå for en veldig vag en og se hvor lang tid det tok før noen turte å kommentere med gratulasjon :p
"Noen som selger stort helårstelt? Vårt velbrukte tremannstelt blir for lite neste sommer så vi trenger et nytt og romsligere"
De fleste ville lest det som en annonse og glemt å tenke over det, så kunne kanskje turt det :p
 
Da jeg ventet i 2014, tok jeg en bolle å la inni ovnen og tok bilde. Skrev bare 2014 over bildet :D

Noen skjønte med en gang, andre tok det litt tid på :p
 
Det er mange kreative måter å gjøre det på, kunne tenkt meg å lage en selv, har bare ikke lyst til å publisere det på fb :hilarious: Vi er friluftsmennesker, så vurderte å gå for en veldig vag en og se hvor lang tid det tok før noen turte å kommentere med gratulasjon [emoji14]
"Noen som selger stort helårstelt? Vårt velbrukte tremannstelt blir for lite neste sommer så vi trenger et nytt og romsligere"
De fleste ville lest det som en annonse og glemt å tenke over det, så kunne kanskje turt det :p
Hehe! Det høyrdest ut som ein artig plan [emoji14] Ikkje så friluftsmenneske her, men vi har ein liten ide [emoji6]
 
b67e162dbf8c580b9b6668f133ef7342.jpg


Kunne eigentleg tenkt oss å prøve å få til noko sånt då vi begge to er stor fan av countrymusikk og den stilen rundt country i typisk Amerika [emoji7] men vi har ingen bilar av den typen då [emoji14]
 
12+0 i dag jeg også [emoji1]

Er du på Pinterest? Det er utrolig mange fine ideer der hvis man søker på "pregnancy announcement" eller "baby announcement". Skal se om jeg finner noen!
 
12+0 i dag jeg også [emoji1]

Er du på Pinterest? Det er utrolig mange fine ideer der hvis man søker på "pregnancy announcement" eller "baby announcement". Skal se om jeg finner noen!
Kanskje litt overivrig på Pinterest ja [emoji6] Men den der med koppane og tåteflaska va jo genial [emoji7] Kanskje vi skal gå for den! Men 12+0 idag betyr det 12 veker fullgått eller? Blir så usikker [emoji14]
 
Enig, mange gode ideer på pinterest! Kanskje du kunne tatt bilde av deg selv også henge en "eviction note" på magen og skrive at leieboeren må flytte ut i juli?
 
Noen som har tips til når man har stebarn? Ikke jeg men min mann. Jeg har 4 barn fra før og dette blir min manns 1 barn. Prøver å tenke ut en fin måte å.fortelle det på uten at de andre barna blir utenfor eller at det ser ut som at det er min manns barn alle sammen
 
Kanskje litt overivrig på Pinterest ja [emoji6] Men den der med koppane og tåteflaska va jo genial [emoji7] Kanskje vi skal gå for den! Men 12+0 idag betyr det 12 veker fullgått eller? Blir så usikker [emoji14]
Ja det betyr 12 fullgåtte uker :)
 
Noen som har tips til når man har stebarn? Ikke jeg men min mann. Jeg har 4 barn fra før og dette blir min manns 1 barn. Prøver å tenke ut en fin måte å.fortelle det på uten at de andre barna blir utenfor eller at det ser ut som at det er min manns barn alle sammen
Pleier du å ha bilde av barna på fb? Isåfall kan du ta bilde av barna med f.eks hvite t-skjorter g nr 1-4, og så holder de en body med nr 5, så tagger du han i bildet?

eventuelt at dere er med på bildet, så kan du ha en t-skjorte med skrift på magen, med "nr 1/nr 5" :p
 
Pleier du å ha bilde av barna på fb? Isåfall kan du ta bilde av barna med f.eks hvite t-skjorter g nr 1-4, og så holder de en body med nr 5, så tagger du han i bildet?

eventuelt at dere er med på bildet, så kan du ha en t-skjorte med skrift på magen, med "nr 1/nr 5" :p
Bra tips men han eldste bor så.æ langt unna så han er veldig sjelden med oss. Lekte litt med tanken på å lage et slags slektstre eller noe sånt. Ellers så får jeg bare legge ut ul bilde...
 
Back
Topp