Annonsere graviditeten!

Hei! Jeg er gravid for første gang. Dagen jeg testet positivt skulle jeg i barnedåp til min nyeste nevø. Er siste i rekka av tre eldre søsken, som alle har barn. Var veldig rart å dra rett i barnedåp, når det plutselig skulle bli min tur til det samme om ca ett år:joyful:
Så jeg sa det til brødrene mine og mamma og pappa allerede den dagen. Siden har jeg og samboer fortalt det til nærmeste venner når vi har sett de. ❤️ Nå vet stort sett alle de viktigste om det. For meg som er en generelt stresset sjel, var det viktig å dele for å ha støtten dersom det skulle gå skeis, og for å ha noen å dele gleden med.
Men er usikker på om jeg kommer til å legge ut noe på sosiale medier. Har en privat instagram der bare litt utvidet vennesirkel og familie følger meg, så vurderer å kanskje dele noe etter TUL neste uke. Er da 12+6. Fint å lese deres tanker. ☺️
 
Vi delte med familien og barn forrige uke ❤️ Litt tidligere enn vi hadde tenkt, men dette pga formen min. Viste seg at flere har hatt mistanke :hilarious: Og et par som ikke så den komme i det hele tatt! :laughing002

Å annonsere på sosiale medier tenker jeg ikke å gjøre, men sender bilder fra ultralyd til de nærmeste som ønsker å se :) Skaø være sagt at jeg aldri øegger ut noe på facebook eller instagram lenger, derfor føles det ikke naturlig ut for meg å gjøre det nå heller.
 
Her ble det body med ul bilde :Heartred Så mange koselig mld fra folk og så mange som igjen ønsker å følge meg på snap med ny baby . Det var så hyggelig å høre:Heartred Fantastisk og man blir så rørt .

De eneste som ikke har gratulert , er min mor og far . Men det var ikke ventet heller . Men det stikker jo alltid litt ekstra . De nyter hverandre og sin elsk til bil isteden for barnebarn .
 
Back
Topp