Annonsere graviditeten :)

Nærmeste familien vet det, men tenkte å annonsere det på Facebook rundt juletider ved å legge ut et bilde der jeg og mannen holder en bitteliten nisselue eller julestrømpe foran magen ♡
 
Mamma og pappa kommer på besøk i morgen, så da skal jeg endelig si set til dem. Jeg klarer jo virkelig ikke p skjule humør og følelser for mamma, så det skal bli godt p si det til henne:D innleder med å si at de har jo spurt litt om vi har tenkt på dato for bryllupet... Og at det er en dato som de kan holde av! Fordi det ser ut som at 4.7 er datoen de blir besteforeldre for andre gang :p
Kom ikke på no artigere måte å gjøre det på allerede... Begynner sikkert å gråte når jeg skal si det. Det gjorde jeg sist :p
 
Oi, så gøy! Men lager dere vin selv også, eller kjøper dere og bytter etiketter? :p Og hva har dere skrevet på de? :)

Nei, vi rekker ikke å lage vinen selv desverre, så blir storshopping på polet. Hehe
Det står "mageninja juni 2016"
Bilde av oss to i et hjerte, og en stork lenger ned.
 
Alle fire besteforeldre skal på kveldsmat til oss på lillejulaften. Da skal mintemann på 16mnd etterhvert ta av seg genseren og under ha på seg body der det står "jeg skal bli storebror" :)

Tenårings storebror skal få vite det noen dager før.

Når vi ventet minstemann fikk svigers hver sin kopp det sto "bestemor" og "bestefar" på i julegave! Skikkelig morsomt, de skjønte det ikke med en gang, de trodde de var fra hunden vår:) det var deres første barnebarn og kom veldig uventet på dem ;)

På Facebook tenkte vi det som var nevnt tidligere her med sko med årstall på :)
 
I morgen skal jeg hjem og fortelle det til mamma :) er SÅ spent :) det kommer til å være meget overraskende nyheter så jeg må si jeg gleder meg litt til å se ansiktsuttrykket når vi sier det :p
 
Vi tenkte å være så slemme å ikke si noe, heller vente til noen tør og spørre :-D Hvis ingen spør innen OUL, sier vi det etter det. Men vet ikke hvordan enda.
 
Jeg har bestilt en body til snuppa der det står: Jeg skal bli storesøster! Tenker at det kan bli en fin måte å fortelle besteforeldre/oldeforeldre :D
 
Jeg har egentlig mest lyst til å fortelle det før noen gjetter det... Og vil egentlig tro noen gjetter det snart pga betydelig større bryster + oppblåst, så ser litt gravid ut..:p
 
Vi sakl si det på julaften. Ikke helt sikker på akkurat utførelse, men vi skal lage tre pakker som er størst, mellomst og minst. På den største skal det stå "Levert Oktober 2010", den mellomste "Levert Februar 2012" og på den siste "Forventet levering Juli 2016". Tror ingen av våre foreldre forventer at det skal bli en nummer tre så dette skal filmes!
 
Jeg har fortalt foreldrene mine og en bestevenninne , måtte ha noen å dele tankene mine med .....
 
Vi sakl si det på julaften. Ikke helt sikker på akkurat utførelse, men vi skal lage tre pakker som er størst, mellomst og minst. På den største skal det stå "Levert Oktober 2010", den mellomste "Levert Februar 2012" og på den siste "Forventet levering Juli 2016". Tror ingen av våre foreldre forventer at det skal bli en nummer tre så dette skal filmes!

Hehe for et artig påfunn! :D
 
Back
Topp