annic73

x1xnothernstar

Elsker forumet
hvordan går det med to små? alt bra med dere?

huff, jeg er begynt å grue meg litt til å få to så tette.. blir jo for det meste alene med de så det blir tungt.. uten nattesøvn og en vilter 1 åring som må følges med hele dagen[&:]
noen tips å komme med du som er så erfaren?[:)]

kommer med ett svar snart... hendene fulle akkurat no[:D]

Heisann!!!
Ja travle dager for å si det sånn... Men vi er jo 2 hær da, er ikke alene med de begge to , for sambo er jo også hjemme! Men de gangene jeg er alene med de så går det bra... utrolig hva man klarer med rett innstilling[;)] Julius er jo i ett stadie dær han reiser seg til absolutt alt og han har 0 kontroll... så det blir endel knall og fall på han stakkar...er jo ikke alltid at jeg rekker fram til han når han styrer på... Men det er også utrolig hvor han har tilpasset seg dette. Han tåler endel og er ikke pysette lenger[:)] 
ellers så har jeg jo go hjelp i de to største barna også... De er flink til både å passe på og evt gi Andreas mat... MEN uansett så er det travle dager hær ihverfall, uka hær har vært ett mareritt... med skolestart og tilvendning, innkjøring av rutiner... Litt ekstra også med førsteklassing som skal ta skolebuss osv osv... Mor blir stressa av sånn[&o]
Vet ihverfall at æ ska bli flinker til å sitte å slappe av når Andreas er kommet inn rutine... akkurat nå så har han ikke noe rutine i det hele tatt... spiser og sover når HAN vil....og da går det ikke ann å planlegge noe...
Men du skal se at dere kommer inn i rutine fort... Benjamin er jo så liten og kommer til å tilpasse seg fort... [;)] 

Back
Topp