annic73

Det gikk over all forventning[:D]
Jeg sa ifra til JM ved innleggelsen at æ ikke ønska å amme denne gangen pga at æ ikke hadde fått melk de 3 andre gangene, og fikk ett overraskende positivt svar[;)] Hun hadde full forståelse for det og skulle skrive det i journalen min... etter fødselen og ved første måltid etterpå (ca 2 timer) fikk æ 2 pittesmå tabletter som skulle stoppe evt melkeproduksjon... Så jeg opplevde ikke noe form for spreng el noe... På barsell hotellet så hendte det seg at pleieran spurt koss det gikk med amminga, og da sa æ bare at æ ga flaske... og da ble de brydd (hihi) å unskyldte seg for at de hadde "glemt" det[:)] så må si at de overraska mæ noe ja[:D] Men utstyr for flasking på hotellet va heller dårlig da... vi fikk 1 flaske som vi måtte vaske og koke i mellom vært måltid, for det var den eneste flaska de hadde[8|]
Men kjenner at jeg savner nærheta ved amming... Blir ikke det samme med flasking nei...
Derfor prøver vi å ha han masse i armene ellers, så han får kos og nærhet sånn istedet!!![:D][:D][:D]

så bra at de godtok det ja!!! det var godt å høre. mindre stress for deg også.
men teit at de hadde så få flasker.
du får huske å ta med til neste kommer da [8D] hihi
ja det er jo noe spesielt med amminga. det er det!
men dere får kose masse ellers da!

Så flott, nå ble jeg glad! [:)]

JEg tror nok ikke at Andreas kommer til å mangle nærhet uansett [:)][:D]

ORIGINAL: papayamammaen

sign [:)]

ORIGINAL: Skrållan

Så bra at de godtok det! [:)] Supert! [:)] Forstår godt at du savner nærheten med amming, men som du sier - så kan dere jo ha han i fanget og koooooose masse! [:)]

Back
Topp