Annerledes tissestråle under graviditet?!

Bebe96

Andre møte med forumet
Heei!
Lurer på om fler har opplevd at tissestrålen ble annerledes under graviditet? Har aldri måtte tenke over åssen jeg tisser når jeg setter meg på do, nå går tissestrålen min alle veier, og spesielt opp og fremover..? Det her gjør jo at det blir gris og jeg må holde papir foran og sikte strålen ordentlig ned og bakover nå. Er det noe som følger av graviditeten? Er 25 uker førstegangs. Har begynt å hyppig trene bekkenbunnsmusklene, kan det ga noe sammenheng? Aldri opplevd det her og er jo virkelig en irriterende ting og må vaske over hele setet etter seg så ofre som man flyr på do under en graviditet. Help??!

Noen som har opplevd lignende eller vet hva det kan komme av?
 
Muskulaturen i underlivet blir naturlig nok slappere under graviditet, så det kan jo bare rett og slett være fordi du ikke har samme "kraft" i strålen lenger..? Og at det dermed renner litt overalt..

Jeg har ikke opplevd den grad du beskriver, men at jeg ikke har samme type kraft i muskulaturen der, er klart.
 
Jeg forstår hva du mener.
Jeg føler meg mer hoven så jeg kan også tisse anderledes nå.
Forsøk å vippe bekkenet litt anderledes når du sitter på do, det må ihvertfall jeg.
 
Back
Topp