Annerledes smakssans?

Glajenta

Flørter med forumet
Flere som merker at smakssansen er i endring? Helte opp et glass med iskald Pepsi Max nå, og det smakte ikke godt! :O Pleier ikke la det bli stående for å si det sånn ;)
 
Jeg er glad i cola light, det smaker fælt nå. Er vel naturens måte å begrense koffeininntaket vårt på ;)
 
Veldig sensitiv her også... Parfyme er grusomt om dagen, min egen også. Søppel og bæsj er enda verre enn vanlig :p
 
Potetgull spesielt smaker helt annerledes enn de bruker! Og jeg som er så glad i salt og pepper :-/
 
Veldig glad i kaffe og cola zero. Sliter veldig med begge de to smakene nå. Helt greit da:)
 
har ikke merket noe ennå. Men husker det veldig godt fra forrige gang..
da smakte mye rart..

dispenser cola smakte snø f.eks.
 
Skulle lage kjøttsuppe, og jeg bruker alltid svineknoke. Og det lukter jo veldig godt:) men denne gangen var jeg sikker på at den var ødelagt for det lukta helt forferdelig.. men de andre syntes den lukta helt normalt :p
 
Litt bedre luktesans. Har null søtsug, alt smaker for søtt, og jeg pleier å være avhengig av sukker.
 
Jeg er veldig glad i kaffe, men nå har jeg ikke hatt lyst på det i en ukes tid. Det smaker liksom ikke helt som det pleier :p
 
Har ikke drukket kaffe på to uker...det smaker skikkelig vemmelig for tiden :-(
 
Mentos og frukt karameller smaker såpe *blerh* reagerer også på samboers parfyme. Kaffi er fremdeles godt men begrenser meg til en liten kopp til dagen :)
 
Jeg som elsker kaffe, klarer ikke smaken lenger. Men på den andre siden er jo det bra da
 
Jeg var så heldig at røyk ikke smakte godt:p måtte slutte med en gang, og ikke savnet det en eneste dag! Ble veldig dårlig og kvalm når jeg prøvde meg på en røyk.
 
Jeg var så heldig at røyk ikke smakte godt:p måtte slutte med en gang, og ikke savnet det en eneste dag! Ble veldig dårlig og kvalm når jeg prøvde meg på en røyk.
samme her egentlig.. Sluttet den dagen jeg fikk positiv test.. så prøvde jeg med ett trekk en dag.. holdt på å brekke meg :p hahaha
 
Jeg har aldri likt Cola, men smakte det her om dagen og syntes det var skikkelig godt! Kroppen er altså så merkelig! :p
 
Jeg spiser vanligvis variert og sundt, men nå sliter jeg med appetitten og kostholdet har godt rett vest. Det blir mange kjappe løsninger ettersom jeg blir kvalm av matlukt. Tanken på kjøtt og fisk gjør meg dårlig. Gleder meg til matlysten vender tilbake, for er det en gang jeg er opptatt og spise sundt, så er det jo nå..
 
Jeg spiser vanligvis variert og sundt, men nå sliter jeg med appetitten og kostholdet har godt rett vest. Det blir mange kjappe løsninger ettersom jeg blir kvalm av matlukt. Tanken på kjøtt og fisk gjør meg dårlig. Gleder meg til matlysten vender tilbake, for er det en gang jeg er opptatt og spise sundt, så er det jo nå..
etterhvert finner man det man takler. :p så styrer man unna det man ikke orker :p
 
Jeg har aldri likt Cola, men smakte det her om dagen og syntes det var skikkelig godt! Kroppen er altså så merkelig! :p

Samme her! Jeg har aldri drukket noe sœrlig brus, men nå har jeg lyst på Cola hele tiden. Det er det eneste som virkelig smaker godt, men jeg prøver hardt å ikke drikke for mye... Den kroppen, den kroppen! :p
 
Back
Topp