Annerledes smak

Mrs.JaxTeller

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg har hele svangerskapet ikke vært særlig gira på sånn type topping som ketchup og dressing , og styrt unna det. Idag skulle jeg ha litt ketchup oppå maten min, for fikk av en eller annen grunn lyst til det, og syns den smaker ble helt ekstremt pepper :/

Spurte barna om de syntes det men de syns det smakte som vanlig.

Rare smaksløker altså :p

Såpass!:-P Jeg spiste noe her for en stund siden som jeg syntes smakte Zalo! Husker ikke hva det var i farten nå, men gubben satt å spiste samme tingen, og han sa det smakte normalt :-P

Har litt det samme med pizzakrydder. Har aldri tenkt over at det lukter oe spesielt eller smaker rart, men I helga klarte jeg ikke spise det! Syns det luktet brent og smakte røyk. Mannen merket ingen forskjell, og det var vanlig pizzabakerenkrydder, Hehe.

Hihi, snedig :) jeg har alltid vært glad i mils kaviar og ost, men i går kastet jeg en fordi den smakte så "skarpt" at den måtte da være gammel. Min kjære syntes ikke at det var nødvendig, men gikk med på å Åpne en helt ny, og den smakte akkurat det samme :O :P men det turte jeg ikke si til han :P

Det er så sært !!

Er også vanligvis glad i ett par kopper kaffe om dagen , men nå suns jeg kaffe smaker som bilnøkler ! (Ikke prøv å innbill meg at jeg er den eneste som vet hvordan det smaker :p )

Graviditetshormonene gjør noe rart med smaksløkene ja. Nå foretrekker jeg sukkerfri cola framfor vanlig (den vanlige smaker rart) og har fått dilla på herbalife-te som jeg egentlig ikke liker ;) Egg spiser jeg vanligvis daglig, har høner selv, men nå frister det ikke en gang. Smaker greit men lukter pyton :-P

Det er så sært !!

Er også vanligvis glad i ett par kopper kaffe om dagen , men nå suns jeg kaffe smaker som bilnøkler ! (Ikke prøv å innbill meg at jeg er den eneste som vet hvordan det smaker :p )

Haha :-P kaffe smaker vondt :-( det er det jeg gleder meg mest med til januar faktisk! Å like kaffe igjen! Men har ikke merket noe til nøkkelsmaken :-P

Haha :-P kaffe smaker vondt :-( det er det jeg gleder meg mest med til januar faktisk! Å like kaffe igjen! Men har ikke merket noe til nøkkelsmaken :-P

Ja, savner også den kosen , :p

Kaffe går greit her, men nå klarer jeg ikke cola!:-P Mest fordi jeg får ufattelig med halsbrann av det, men synes det blir så rar ettersmak..:-P

Kaffe går greit her, men nå klarer jeg ikke cola!:-P Mest fordi jeg får ufattelig med halsbrann av det, men synes det blir så rar ettersmak..:-P

Cola har blitt min erstatning til koffein i det her svangerskapet :-P ble mye av det i sommer :-P

Cola har blitt min erstatning til koffein i det her svangerskapet :p ble mye av det i sommer :p
Gubben her er "cocaholiker", så jeg har blitt litt smitta av han :-P Men nå i det siste, så har jeg fått så voldsomt til halsbrann at jeg brekker meg hvis jeg drikker bare et halvt glass cola:( Men det rare er, at Tab Xtra har ikke den virkningen! Merkelig greie!:-P

Gubben her er "cocaholiker", så jeg har blitt litt smitta av han :-P Men nå i det siste, så har jeg fått så voldsomt til halsbrann at jeg brekker meg hvis jeg drikker bare et halvt glass cola:( Men det rare er, at Tab Xtra har ikke den virkningen! Merkelig greie!:-P

Sikkert noe med innholdet :-) :P

Back
Topp