Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hm, er det noen som kan fortelle litt om forskjellen på de forskjellige graviditetene? Er mindre kvalm og trøtt denne gangen. Var sengeliggende første trimester med forrige. Er det vanlig?
Har mye mer smerter i magen denne gangen(ikkje kvalme men smerter).
Trøttere, forrige gang var jeg helt oppegående første trimester sengeliggende 2 og noen lunde oppegående 3 trimester
Med første (gutt) var jeg veldig mye kvalm på morgenen og fikk tidlig bekkenløsning i uke 9. Med gutt nr 2 var jeg ikke noe særlig kvalm, men ekstremt trøtt.. Denne gangen er jeg kvalm hele døgnet og kaster opp noen ganger. Er også ekstremt trøtt, litt svimmel og bekkenet er vondt nå i uke 9..
Drev kun med oppkast sist gang, gikk på skolen da så det gikk bra nå er jeg ekstremt trøtt, super kvalm, masse hodeverk og masse smerter! Merker jeg kunne gått på skolen heller nå
Med første mann, i super form, litt kvalme, men det gikk egentlig fort over. Med nr to, sengeliggende fra a til å.
Nå, mye kvalm, men klarer å jobbe delvis. Så føler at jeg har vært innom alt
Mer kvalm enn sist. Og tror jeg har fått mild bekkenløsningår, hadde ikke antydning til det Før etter uke 30 sist.
Er i bunn og grunn i dårligere form enn sist. Men har begynt å komme seg nå den siste uka (11+5 nå). Så forhåpentligvis blir resten like problemfritt som sist
Med storebror var jeg konstant kvalm fra positiv test til han kom ut, og fikk tidlig bekkenløsning. Med frøkna var jeg heldigvis bare kvalm de første 3-4 mnd, men bekkenløsninga kom enda tidligere. Hadde også flere plager, og var mer trøtt og sliten med frøkna i magen, enn storebroren.
Denne gangen er det foreløbig mest likt graviditeten med frøkna, så blir spennende å se
Jeg var litt mer kvalm med andre, fikk bekkenløsningsplager tidligere. Nå er det 5 år siden, så jeg husker ikke detaljer, men andre svangerskap var litt annerledes enn første og tredje er annerledes enn begge de to første. Nå har jeg én av hver da ift kjønn, så kanskje ikke så rart svangerskapene var litt ulike?
Ja, jeg må si jeg lurer litt på om det er jente den her gangen. Forrige var gutt, og jeg var forferdelig kvalm og sliten, helt fram til uke 16. Nå er jeg gjevnt kvalm, men slipper å ta noe særlig med medisiner, og jeg klarer meg med en time ekstra søvn på dagtid, mot for hele dagen i senga sist... Men det kan sikkert væra forskjellig, sjøl om det er samme kjønn?
Var i relativt god form sist. "Bare" sliten sist. Denne gangen er jeg kvalm, super sliten og sinnssykt mye kviser. sist var en gutt. Lurer på om den er ei lita tulle