Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker ikke noe videre over det, men en ting jeg har lagt merke til er at stortsett alle damene som er sammen med utlendinger her er svære og ofte mindre pene..Sicily skrev:
når jeg ser en norsk dame med en mann fra pakistan, kurdistan, irak og muslimske land så hender det jeg tenker litt, ikke direkte negativt, men nyskjerrig på hvordan type ekteskap det er, altså hva slags roller de to har.Kilonia skrev:
Men mest er det nok ekteskap der norske menn er sammen med thailanske damer, da får jeg litt sånn "kjøpt-og-betalt" følelse. (ja det kan være ekte kjærlighet)
Som en afrikansk jente gift med en etnisk nordmann så opplever jeg/vi blikk. Opplevd mange ganger å bli nedstirret (litt ubehagelig til tider). MEN det er et unntak her - bor i Rogaland, og her opplever vi det minimalt - veldig sjeldent. Men når vi reiser til bygda (hvor jeg er oppvokst) og nabo byen i Nord-Trøndelag, der er det verst - der får vi blikk etter blikk, og noen av de er ikke så veldig diskre heller. Av og til nysgjerrig på hva mange av de tenker?
Så jeg vet ikke om det er avhengig av hvor i Norge vi befinner oss....
ludine skrev:
når jeg ser en norsk dame med en mann fra pakistan, kurdistan, irak og muslimske land så hender det jeg tenker litt, ikke direkte negativt, men nyskjerrig på hvordan type ekteskap det er, altså hva slags roller de to har.Kilonia skrev:
Men mest er det nok ekteskap der norske menn er sammen med thailanske damer, da får jeg litt sånn "kjøpt-og-betalt" følelse. (ja det kan være ekte kjærlighet)
Det hender jeg tenker at de der kommer garantert til å få nydelige barn! Tror aldri jeg har sett noen unntak til den regelen!Chuma skrev:
Jeg skal være helt ærlig...Jo, det har hendt at jeg har tenkt litt negative tanker om det noen ganger, ja...**AM** skrev: