Annen ting, inspirert av mitt eget innlegg! Tenker du noe nedlatende eller negativt

Sicily skrev:
Jeg tenker ikke noe videre over det, men en ting jeg har lagt merke til er at stortsett alle damene som er sammen med utlendinger her er svære og ofte mindre pene.. 

Sympatisk som alltid ha ha..
Selv er jeg tynn og ...jævlig fin. Og singel:P

Sicily skrev:
Jeg tenker ikke noe videre over det, men en ting jeg har lagt merke til er at stortsett alle damene som er sammen med utlendinger her er svære og ofte mindre pene.. 

Sign :)

Håper ikke folk ser på meg på den måten haha

Tenker ikke noe på det.

Kilonia skrev:
når jeg ser en norsk dame med en mann fra pakistan, kurdistan, irak og muslimske land så hender det jeg tenker litt, ikke direkte negativt, men nyskjerrig på hvordan type ekteskap det er, altså hva slags roller de to har.

Men mest er det nok ekteskap der norske menn er sammen med thailanske damer, da får jeg litt sånn "kjøpt-og-betalt" følelse. (ja det kan være ekte kjærlighet)

Enig i det uthevede. Spesielt når mannen er eldre og overvektig eller ung og "nørdete"(?), type "har vanskelig for å finne kjæreste selv". Fælt å si det merker jeg (og ja, jeg vet også at det ikke alltid stemmer).

Sånn generelt pleier jeg ikke legge noe merke til det igrunn, annet enn at jeg vet jeg ved et par anledninger har sett for meg at et par hadde fått fine barn sammen:)

Det hender jeg tenker at de der kommer garantert til å få nydelige barn! Tror aldri jeg har sett noen unntak til den regelen!

Ehem, nei, tenker jeg aldri over.. :) 

Så lenge forholdet er frivillig så er jo kjærlighet bare fint :D

Som en afrikansk jente gift med en etnisk nordmann så opplever jeg/vi blikk. Opplevd mange ganger å bli nedstirret (litt ubehagelig til tider). MEN det er et unntak her - bor i Rogaland, og her opplever vi det minimalt - veldig sjeldent. Men når vi reiser til bygda (hvor jeg er oppvokst) og nabo byen i Nord-Trøndelag, der er det verst - der får vi blikk etter blikk, og noen av de er ikke så veldig diskre heller. Av og til nysgjerrig på hva mange av de tenker? 

Så jeg vet ikke om det er avhengig av hvor i Norge vi befinner oss....

Nei sånt tenker jeg ikke over engang, eneste måtte hvert om jeg så et par og tenkte at de ungene de evt får sammen må jo bli utrolig vakre.

ludine skrev:

Kilonia skrev:
når jeg ser en norsk dame med en mann fra pakistan, kurdistan, irak og muslimske land så hender det jeg tenker litt, ikke direkte negativt, men nyskjerrig på hvordan type ekteskap det er, altså hva slags roller de to har.

Men mest er det nok ekteskap der norske menn er sammen med thailanske damer, da får jeg litt sånn "kjøpt-og-betalt" følelse. (ja det kan være ekte kjærlighet)

Enig i den. Rynker litt på nesa da!  Veit om en på 60 og noe som er sammen med ei thailandsk på 26år.... det er litt nasty!

Chuma skrev:
Det hender jeg tenker at de der kommer garantert til å få nydelige barn! Tror aldri jeg har sett noen unntak til den regelen!

Jeg har, jeg har to halvbrødre som er blandingsbarn, når sant skal sies har de aldri vært spesielt billedskjønne. 

Og når det gjelder halvfeite, eldre menn sammen med yngre asiat-damer; de har faktisk andre verdier mange av damene fra f.eks. Filippinene, så en Filippinsk dame kan faktisk være glad i denne halvfeite, eldre mannen selv om man ikke klarer å se det for seg. Men selvsagt så finnes det også de som gifter seg kun for å få komme til Norge. Jeg kjenner selv til slike som jeg har hatt i nær familie.

Jeg skal være helt ærlig...Jo, det har hendt at jeg har tenkt litt negative tanker om det noen ganger, ja...

**AM** skrev:
Jeg skal være helt ærlig...Jo, det har hendt at jeg har tenkt litt negative tanker om det noen ganger, ja...

Hva slags negative tanker da?

Det kunne nok vært både rundt kultur, religion og hvorfor noen velger som de gjør (type thai-eksteskap etc). Husker ingen konkrete eksempel i farten. Nå må det jo allikevel sies at jeg ikke fordømmer eller har noe i mot det, men må være ærlig å si at jeg har tenkt i de baner noen ganger...

Back
Topp