¤Woolfmother¤
Forumet er livet
når du ser norske jenter med en afrikaner, sør-amerikaner, asiater osv? Eller tenker du ikke noe på det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JoIsThaBeth skrev:
Hvis jeg ser en dame med en svart mann tenker jeg; Lucky youLabambie skrev:
Jeg tenker ikke noe videre over det, men en ting jeg har lagt merke til er at stortsett alle damene som er sammen med utlendinger her er svære og ofte mindre pene..Sicily skrev:
når jeg ser en norsk dame med en mann fra pakistan, kurdistan, irak og muslimske land så hender det jeg tenker litt, ikke direkte negativt, men nyskjerrig på hvordan type ekteskap det er, altså hva slags roller de to har.Kilonia skrev:
Men mest er det nok ekteskap der norske menn er sammen med thailanske damer, da får jeg litt sånn "kjøpt-og-betalt" følelse. (ja det kan være ekte kjærlighet)
Hvis jeg ser en dame med en svart mann tenker jeg; Lucky youLabambie skrev:
når jeg ser en norsk dame med en mann fra pakistan, kurdistan, irak og muslimske land så hender det jeg tenker litt, ikke direkte negativt, men nyskjerrig på hvordan type ekteskap det er, altså hva slags roller de to har.Kilonia skrev:
Men mest er det nok ekteskap der norske menn er sammen med thailanske damer, da får jeg litt sånn "kjøpt-og-betalt" følelse. (ja det kan være ekte kjærlighet)