Annen ting, inspirert av mitt eget innlegg! Tenker du noe nedlatende eller negativt

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
når du ser norske jenter med en afrikaner, sør-amerikaner, asiater osv? Eller tenker du ikke noe på det?

nei, det tenker jeg overhodet ikke noe om

Tenker fint lite over det! Så lenge DE har det bra er det da vel bra nok?!

når jeg ser en norsk dame med en mann fra pakistan, kurdistan, irak og muslimske land så hender det jeg tenker litt, ikke direkte negativt, men nyskjerrig på hvordan type ekteskap det er, altså hva slags roller de to har.

Men mest er det nok ekteskap der norske menn er sammen med thailanske damer, da får jeg litt sånn "kjøpt-og-betalt" følelse. (ja det kan være ekte kjærlighet)

Overhodet ikke!

Men spent på om noen reagerer på meg og kjæresten min med koreansk utseende.

Hvis jeg ser en dame med en svart mann tenker jeg; Lucky you 

IsThaBeth skrev:
Jo

Hva tenker du da?

Labambie skrev:

Var det bare i hode mitt det dukket opp en koffert? :P

¤Woolfmother¤ skrev:

IsThaBeth skrev:
Jo

Hva tenker du da?

Jeg leste overskrifta di feil, så se bort fra svaret mitt. 

Jeg tenker ikke noe videre over det, men en ting jeg har lagt merke til er at stortsett alle damene som er sammen med utlendinger her er svære og ofte mindre pene.. 

Sicily skrev:
Jeg tenker ikke noe videre over det, men en ting jeg har lagt merke til er at stortsett alle damene som er sammen med utlendinger her er svære og ofte mindre pene.. 

Ok, for ofte er det motsatt her, syns jeg. Det er blonde, pene jenter som er sammen med innvandrere. Det er mitt inntrykk i allefall :)

Kilonia skrev:
når jeg ser en norsk dame med en mann fra pakistan, kurdistan, irak og muslimske land så hender det jeg tenker litt, ikke direkte negativt, men nyskjerrig på hvordan type ekteskap det er, altså hva slags roller de to har.

Men mest er det nok ekteskap der norske menn er sammen med thailanske damer, da får jeg litt sånn "kjøpt-og-betalt" følelse. (ja det kan være ekte kjærlighet)

Enig.

Labambie skrev:

Hæhæ 

Trenger ikke alltid å være så positivt det vettu... Aua..:P

Nei stikk motsatt, tenker noe positivt. Synes det er fint!
Samtidig tenker jeg at det er synd at de sikkert får en og annen kommentar innimellom.

nei, egenltig ikke

Dani California skrev:
Nei stikk motsatt, tenker noe positivt. Synes det er fint!
Samtidig tenker jeg at det er synd at de sikkert får en og annen kommentar innimellom.

Neisj, det er jo bare gøy å moro å få slengt etter seg at en liker svartpølse. 

Kilonia skrev:

Nei absolutt ikke.. er bare glad for at folk finner hverandre og er lykkelige uansett utseende / opphav

Back
Topp