Anna har

nate79

Elsker forumet
hatt sin første natt og dag uten sutten i dag! Hun har vært veldig glad i sutten og filla men igår når hun ble lagt så spurte hun ikke etter den så da la jeg henne bare.. og i dag har hun gått hele dagen uten å spørre etter den og filla [:D] Det har aldri skjedd før [8D] Sååe håper hun legger seg greit i natt også uten [:D]

Wow så bra!! Sutten, er det smokken? Jeg har en her som gjerne vil begynne med smokk nå haha.
Hvordan gikk det når hun la seg i går da? [:D]

hehe ja smokken er sutten [;)] Hun la seg greit men spurte etter den på morgenen i dag også har hun spurt etter den ett par ganger i dag.... Sååe vi får se om vi er sterke nok til å motstå dådyrøyene [X(]

Så bra!! Håper det fortsetter da[:D] Bell er veeeeeldig avhengig av smokken så regner med det tar tiiiiid her[8D]

Å huffda [8D] hehe.. nei vi slutter ikke enda, men hun bruker den KUN i senga, så hun er ikke superavhengig, men den må
ligge i senga når hun blir lagt[:-]

Forresten er hun superflink da [:D][:D]

det var en kortvarig lykke [8|] men nå er det bare lov til å ha sutten på kvelden når hun skal legge seg....

hehe ja det er jo det [;)] alt bra med alle dere boblemamma ??

Har dere, gratulerer så mye !!!! Bilde?? hehe.. Godt å høre at alt står bra til med storfamilien din, har tenkt masse på dere [:)].. Her går det bra, dagene flyr og mye skjer, Anna er fremdeles ei lita diva så det er jo bare å manne seg opp til puberteten for den blir ikke enkel hahaha.. Adrian går nå i 2 klasse og igår var jeg på vår første foreldrekonferanse og der vare det bare masse skryt så vi er utrolige stolte

ORIGINAL: Boblemamma

Her går det veldig bra [:D]
Lillebror er en herlig liten puppegutt og jentene er veldig fascinert av denne lille bylten som plutselig kom inn i livene våre [;)]
Kjære og jeg har ENDELIG gifta oss etter nesten 6,5 år sammen og alt er egentlig bare helt topp! [:D] Er litt sånn kvalmt lykkelig for tida i grunn [8D]

Med dere da? [:)]

Har dere?!?! Grattis Krissie, så hyggelig! [:)]

Nate, det er jo framskritt bare det at Anna ikke ser ut til å være så veldig avhengig da. Hun slutter nok snart skal du se [:)] Selv vet jeg ikke hva jeg skal finne på, for den totten sitter limt fast [&:]

ORIGINAL: Boblemamma

ORIGINAL: nate79

Har dere, gratulerer så mye !!!! Bilde?? hehe.. Godt å høre at alt står bra til med storfamilien din, har tenkt masse på dere [:)].. Her går det bra, dagene flyr og mye skjer, Anna er fremdeles ei lita diva så det er jo bare å manne seg opp til puberteten for den blir ikke enkel hahaha.. Adrian går nå i 2 klasse og igår var jeg på vår første foreldrekonferanse og der vare det bare masse skryt så vi er utrolige stolte

Legger ikke ut bilde her.

Så koselig å høre at dere har det bra [:)]
Her går også dagene i ett med amming, bleieskift, knall og fall, sprell fra storesnuppa og masse kos [:D]

Ser den, hehe kan tenke meg dere har hendene fulle [;)]

Back
Topp