Anna Anka..

akg

Gift med forumet
[:'(]

Er det mulig sier jeg bare [8|]

Hu er jo helt på tryne..[:-]
Jeg og sambo sitter bare å ler av henne..[8D]

HAHAHAHAHAHAH.........den brusk-teorien var jo fenomenal!!!

Wow glupere enn jeg trodde var hun og.. Svaret på kreft-gåten og greier.. [8D]

E der noen plass eg kan se den serien ? Svenske hollywoodfruer.. å ankas jul eller hva d heter? Syntes dama e morsom å høre på, hu e jo splitter pine gal, leve i sin egen verden

brusk[:'(]
og har ikke dama hørt om pudder? Helt blank jo

ORIGINAL: Snoflak

E der noen plass eg kan se den serien ? Svenske hollywoodfruer.. å ankas jul eller hva d heter? Syntes dama e morsom å høre på, hu e jo splitter pine gal, leve i sin egen verden

Ingen så vet ??

Dere synes hun er helt på jordet, hva med dere som sitter å MÅ komentere ?!
skal alle være like i dag eller, er det lov å være litt anderledes!! [>:]

ORIGINAL: Heijdii

Vel.. HUN uttaler seg at damer MÅ suge mannen sin hver morgen om han vil det.. er det å passe sine egne saker eller ?? Nei , det er å rakke ned på kvinner verden om.. Og det er IKKE okay. Og det er heller ikke okay å stå å le åpenlyst av andre mennesker å rakke slik ned på folk rundt seg konstant..

sånne som ho skulle hatt en omgang med juling.
finns ikke respekt i sånne folk. skulle faen meg fått smake skurefilla sjæl[:'(]

går vel ann å ha litt respekt for andre mennesker selv om man får trøgt rævva full med penger.

Et realt sjarmtroll!

Vel.. HUN uttaler seg at damer MÅ suge mannen sin hver morgen om han vil det.. er det å passe sine egne saker eller ?? Nei , det er å rakke ned på kvinner verden om.. Og det er IKKE okay.

Overhør det, spiller det virkelig noe rolle.. det er sikkert maaaaange som hører på det, å de som driter i det
eller det ikke betyr noe for.. så ikke hør på det, le av det.. hun kan jo mene det hun vil, jeg mener det jeg vil og
du mener det du vil.. [;)]

Greit nok å være annerledes,er ikke det jeg reagerer på,men måten hu ser ned på alle andre enn seg selv[:'(] Litt av en holdning hun representerer[:-]

ORIGINAL: akg

Greit nok å være annerledes,er ikke det jeg reagerer på,men måten hu ser ned på alle andre enn seg selv[:'(] Litt av en holdning hun representerer[:-]

Ja, greit nok det.. men det er hennes valg, altså.. tror ikke hun er den eneste i verden som er sånn!
alle mener sitt, å la hun styre på.. er hun som dummer seg ut, å jeg kunne ikke brydd meg mindre.. for hun
sier ingenting direkte til meg eller noen andre.. [:)]

ORIGINAL: Lissyjane

Det er lov å kommentere når noen har mindre hjerneceller enn en hest og likevel klarer å la være å drikke fra bøtta når de vasker bilen. Eller når tjeneren hennes gjør det.

haha, ja.. men synes bare enkelte av komentaren er helt på jordet.. hvorfor bry seg, le av henne i stede..
hun er jo teit, men jeg ler av det å koser med litt underholdning.. men ikke å kalle hun hjernedau og helt ja.. [;)]

ORIGINAL: akg

Ja, greit nok det.. men det er hennes valg, altså.. tror ikke hun er den eneste i verden som er sånn!
alle mener sitt, å la hun styre på.. er hun som dummer seg ut, å jeg kunne ikke brydd meg mindre.. for hun
sier ingenting direkte til meg eller noen andre.. [:)]

Alle kan ikke være lik deg heller[;)] Ergo,vi bryr oss[;)]

det sa jeg ikke heller.. [;)]

Vel.. HUN uttaler seg at damer MÅ suge mannen sin hver morgen om han vil det.. er det å passe sine egne saker eller ?? Nei , det er å rakke ned på kvinner verden om.. Og det er IKKE okay.

Overhør det, spiller det virkelig noe rolle.. det er sikkert maaaaange som hører på det, å de som driter i det
eller det ikke betyr noe for.. så ikke hør på det, le av det.. hun kan jo mene det hun vil, jeg mener det jeg vil og
du mener det du vil.. [;)]

Okay, og derfor får vi ikke diskutere hvor idiotiske utsagn hun har ? Så du blander deg aldri i andres saker eller kommenterer noe andre gjør du da eller ??

Å, kan ikke alle som ikke syns noe om å diskutere henne bare holdet seg borte fra slike tråder da[:-]....Så kan de som syns det er gøy få gjøre det i fred[8D]

Det er lov å kommentere når noen har mindre hjerneceller enn en hest og likevel klarer å la være å drikke fra bøtta når de vasker bilen. Eller når tjeneren hennes gjør det.

IKKE diss hester !! Hester er smarte !!!! Jeg er fornærmet nå !!! Hest er best, ingen protest !!! [8|] hehe

Back
Topp