Anna, Ada, Alma, Live eller Oline.. og hvorfor? ❤️

Hva ville dere valgt?

• Anna

Votes: 7 10,8%
  • Ada

Votes: 13 20,0%
  • Live

Votes: 12 18,5%
  • Oline

Votes: 15 23,1%
  • Alma

Votes: 18 27,7%

• Antall som har svart
    65
Alma eller Ada. Anna er også fint, men kjenner ei som heter det. Oline liker jeg ikke så godt klangen på,og for meg er det fortsatt gammeldamenavn. :-) Live er fint, me foretrekker navn som også kan sies på engelsk.

Oline, elsker det navnet ! Synes navn som begynner på o er utrolig vakkert:) dessuten vet jeg ikke om noen som heter det sett bort i fra Min tipp oldemor som jeg aldri har møtt :)

Er 5(!) Alma i barnehagen jeg jobber i. Ellers er det er fint navn. Ville nok gått for Anna :) Kort, enkelt, vakkert og internasjonalt.

Anna:-)

Eg likte Live :) Veit ikkje kvifor eigentleg. Berre fenga meg!

Alma fordi det er mest uvanlig, tror jeg.

Av de navnene ville jeg valgt Ada! Et navn som er søtt og kult på samme tid:D Enkelt å utttale og stave.

Alma syns jeg er veldig fint:-)

Alma, ikke så mye brukt (?) koselig navn :)

Ada. ❤ Fordi jeg har en Ada selv, og synes det er finest.

Veldig mange fine navn her. Favorittene mine er Anna og Live. Anna passer godt til det gamle navnet til vårt andre barn og er et navn jeg liker veldig godt. Live stod også på listen vår. Ada og Alma er også navn jeg liker veldig godt, men som av ulike grunner ikke er aktuelle hos oss. Oline er fint, men ikke en favoritt :-)

Ada eller Alma syns jeg var fint. Anna er det så mange som heter etter frost-filmen.

Oline!

Fordi:
Anna = Anna Rasmussen, blogger-grusom :p
Live = Live Nelvik
Ada og Alma er to hunder jeg vet veldig godt om.

Så ja. Det er mine helt usaklige og personlige årsaker, haha :p

Back
Topp