AnHe's prøvedagbok.

x1xAnHe

Glad i forumet
Ja da var jeg også meldt inn. Nå skal det lages barn her hehe [:D] (håper jeg da iallefall..)
Jeg er 27 år gammel og sluttet på pillen på mandag som var. Sambo er et par år eldre en meg. Vi har leilighet, to katter og bil og er nå klare for en liten en [:)]
Har bestillt el-tester på billige-tester så får se om det kan hjelpe oss.
 
Ha en fin søndag alle sammen.
 
 
 
Heisann!!
 
Velkommen til oss og gratulere med dagbok!!
Håper det blir et kort og fruktbart opphold her[;)]
 
Jeg er nettopp fyllt 28år og prøver på tredjemann nå[:D]
 
Masse lykke til med prøvinga!!
 
Tusen takk for det! [:)]
 
Ja håper virkelig det blir en kort ventetid, men hvem vet, har jo spist ppiller i snart 10 år... [&:]
 
Er så glad for at jeg fikk sambo med på å slutte nå, han ville egentlig vente et halvår til, men etter at jeg argumenterte ganske godt for meg, så ble vi enige til slutt hehe [:D]
 
Det som irriterer meg litt er at nå er jeg blitt helt opphengt i dette å sitter her hele tiden på bv å surfer. Tenker på å få barn hele tiden også nå, og jeg som trodde jeg skulle klare å ta det helt chill... yeah right[8|]
 
Heia! velkommen hit! Tenkte også å ta det helt roli med prøvinga. men fader ikke lett[:D] Er jo  gøy å sitte her inne å lese og skrive sammen med  andre i samme situasjon, men det gjør jo også at du kjenner ekstra godt etter og følger med på alt,, hehe
 
Masse lykke til håper det klaffer fort for dere!
 
Ja håper det jeg også! [:)]
 
Hvordan er det egentlig? ser at ppilleTR blir kallet bortfallsblødning. Hva er sannsynligheten for å bli gravid mellom siste bortfallsblødning og første TR? Kommer første TR til vanlig tid(ca 3 uker) etter siste bfb? Hvis man da har en vanlig syklus?
Ja dette var altså bare noen ting jeg plutselig begynte å tenke på...
 
Har bortfallsblødning nå og vil bli gravid IGÅR! ÅÅÅh så utålmodig jeg er!!![:'(]
 
Jeg er vell i akkurat situasjon som deg!
Har nettopp gifta oss vi da, og jeg har hatt lyst på barn lenge!
Nå skal vi endelig prøve!! [:D]
Slutta på pillen i slutten av juni, og håper at dette er måneden for meg!
Har EL nå, så det er bare å kjøre på [:D] [:D]
 
Lykke til !!!
 
Har hørt om folk som har blitt gravid uten å få tr etter gått på p piller i mange år så alt er muli men aner ikke hvor stor sjangse det er!
 
 
GRRR jeg har begyndt å småblø litt igjen... Var jo ferdig med bortfallsmensen for 3-4 dager siden!!! [:@]  Bør forsvinne jævlig fort nå, Så det såh!
 
Hmm, var visst bare litt igår, har iallefall ikke merka noe til det idag... (eller igår egentlig siden klokka er over tolv..)
Idag har jeg hatt en del vondt/murringer langt ned på venstre side av magen.. Vet ikke helt hva som ligger akurat der i kroppen, kanskje en eggstokk? Ja kroppen skjønner vel ingenting nå uten ppillene.. [:D]
 
GRRRRRR [:@] Alle EL testene er negative... JEG VIL HA EL!!!
 
Back
Topp