Angsten har roet seg

Its93

Forelsket i forumet
Oktobergull 2022
Endelig kan nervene roe seg ned.

Fikk en ekstra time hos jordmor da jeg har slitt en del med angst for å egentlig ikke være gravid. Jordmor prøvde å finne hjertelyd med dobbler men klarte det ikke. Brukte da det håndholdte ultralyd greiene og fant babyen. Babyen spellet og flyttet veldig på seg.

ja for noen blir dette kanskje en bagatell men for meg som er førstegangsfødene så har dette bekymret meg veldig om det egentlig er en levende person inni der.

så nå kan jeg være lettet og glede meg litt mer over graviditeten

Jeg skjønner deg godt. Har hatt 3 private UL selv, og hadde nok ikke kunnet roe meg før jeg også visste at det var liv der. Det er så betryggende å faktisk høre hjerteslagene, og også se babyen bevege seg rundt. ❤️

Jeg hadde ikke klart meg uten ul-ene heller. (Jeg har også hatt 3 (uke 6, 8 og 12).) Kjenner jo ikke barnet bevege seg ennå, så må nesten se hjertet slå på skjermen for å være sikker på at mini fremdeles er i live ❤️

Teller ned til neste ul i uke 16! Så håper jeg virkelig jeg begynner å kjenne noe etter hvert …

Det er så mye bedre å bare få bekreftelsen man trenger slik at man kan slappe av :Heartpink

Back
Topp