Angst

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Tilgangsansvarlig
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Fastelavnsbollene 2026
Går rundt å er engstelig, alt bare pga den lille blødningen for 1 uke siden. Den var jo uskyldig. Tenker at hva om det er dødt og kroppen ikke har gjort noe med det enda. Blir sliten av det. Testen var positiv men klarer liksom ikke å skjønne det. Går å ser på den helle tiden. Klarer ikke å skjønne at jeg er gravid. Har lyst til å kjøpe ny test med tør ikke, er livredd for den plutselig skal bli negativ. [emoji20] tisser jo to ganger om natta, oppblåst som fy, kvalme som ulmer. Brystene er ikke ømme men stikker inni mellom og i går var dem spenstige litt vonde når jeg tok av bh.. blir sliten av meg selv!

Det er vondt å gå og bekymre seg sånn hele tiden og jeg kjenner meg godt igjen! Har du vært til legen for å ta blodprøver? Tror nok det er lurere enn å ta flere graviditetstester eventuelt. Jeg syns det var kjempeskummelt, men ingenting er verre en uvissheten. Det er jo positivt at du har så mange symptomer. Det er et godt tegn :)

Kjenner korleis du har det. Har gått sånn i ein måned, og føler eg ska begynne å blø kor tid som helst... i dag kom det brun utflod, og hjertet pumpa raskare enn nokon hang igjenn. Er 7+1 i dag, aldri vore so longt, og håpar detta går vegen. Orkar ikkje fleire SA no.

Jeg skjønner veldig godt at du bekymrer deg for det som har skjedd, og at det eventuelt har påvirket fosteret på noen måte. Men samtidig så har du fortsatt alle disse symptomene som nærmest skriker gravid [emoji4] Slik som Lix skriver, så ville jeg nok også kontaktet legen for en blodprøve hvis du ønsker det :) sender deg uansett en varm klem og håper på at du får til å slappe av litt [emoji4] [emoji173]

Det er vondt å gå og bekymre seg sånn hele tiden og jeg kjenner meg godt igjen! Har du vært til legen for å ta blodprøver? Tror nok det er lurere enn å ta flere graviditetstester eventuelt. Jeg syns det var kjempeskummelt, men ingenting er verre en uvissheten. Det er jo positivt at du har så mange symptomer. Det er et godt tegn :)

Skal ringe for haste time i morgen, de har lang kø.. så får jeg henvisning til UL. Så tenker jeg venter til da. I stede for å teste.. [emoji21]

Kjenner korleis du har det. Har gått sånn i ein måned, og føler eg ska begynne å blø kor tid som helst... i dag kom det brun utflod, og hjertet pumpa raskare enn nokon hang igjenn. Er 7+1 i dag, aldri vore so longt, og håpar detta går vegen. Orkar ikkje fleire SA no.

Ja, det er helt forferdelig.. får bare x fingrene alt vi kan [emoji173]️

Skal ringe for haste time i morgen, de har lang kø.. så får jeg henvisning til UL. Så tenker jeg venter til da. I stede for å teste.. [emoji21]
Ring og hør med dem. Er ikke alle steder du trenger time for å ta blodprøve. Jeg hadde time første gangen, men når jeg skulle ta blodprøve nr to fikk jeg bare beskjed om å komme innom og stille meg i kø for å få tatt prøven. Gikk kjapt og greit.

Back
Topp