Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan skal det hjelpe? Å ligge med beina høyt? Det som vil ut må jo ut liksom får håpe det bare er en bagatell siden du er kommet til uke 7.Ringte legevakta og fikk beskjed å ligge med beina høyt. Om blødninger tar seg opp skal vi komme inn, og om smertene blir verre. Redd det er en SA det her. Beklager en mulig ny kjip tråd, men må bare klage litt.
Aner ikke... Antar de vet bedre enn meg. Skader vel ikke, men regner ikke med at det hjelper så mye heller.Hvordan skal det hjelpe? Å ligge med beina høyt? Det som vil ut må jo ut liksom får håpe det bare er en bagatell siden du er kommet til uke 7.
Ruskjøring fikk meg hvertfall til å le litt oppi alt. Fortsatt vondt og blør lett. Skal komme meg på en ultralyd på mandag, koste hva det koste vil. Ingenting å få gjort før det.Huff! Får håpe det bare er ruskjøring blødning! Hvordan går det med deg nå?
Haha huff uskyldig blødning skulle det stå!Ruskjøring fikk meg hvertfall til å le litt oppi alt. Fortsatt vondt og blør lett. Skal komme meg på en ultralyd på mandag, koste hva det koste vil. Ingenting å få gjort før det.