Angst...

Tåkelur

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Hatt murrende smerter i magen siden i går og nå friskt blod på papiret. Kjennes som menssmerter i magen. Blir så klart super redd. Prøver slappe av, men lurer på når man burde evt burde dra til lege?

Er 7+4. Ja, ser an litt om det fortsetter å blø og ringer om det gjør det.

Siden du er såpass langt på vei så hender det at de tar ultralyd på legevakten også, men ikke alltid dessverre. Hvis ikke hadde jeg tatt kontakt med fastlegen på mandag... Håper dette bare er uskyldig!!

Ja, det håper jeg og...men har ganske vondt.

Ringte legevakta og fikk beskjed å ligge med beina høyt. Om blødninger tar seg opp skal vi komme inn, og om smertene blir verre. Redd det er en SA det her. Beklager en mulig ny kjip tråd, men må bare klage litt.

Krysser fingrene <3

Ringte legevakta og fikk beskjed å ligge med beina høyt. Om blødninger tar seg opp skal vi komme inn, og om smertene blir verre. Redd det er en SA det her. Beklager en mulig ny kjip tråd, men må bare klage litt.
Hvordan skal det hjelpe? Å ligge med beina høyt? Det som vil ut må jo ut liksom O.o får håpe det bare er en bagatell siden du er kommet til uke 7.

Huff! Får håpe det bare er ruskjøring blødning! Hvordan går det med deg nå?

Hvordan skal det hjelpe? Å ligge med beina høyt? Det som vil ut må jo ut liksom O.o får håpe det bare er en bagatell siden du er kommet til uke 7.
Aner ikke... Antar de vet bedre enn meg. Skader vel ikke, men regner ikke med at det hjelper så mye heller.

Huff! Får håpe det bare er ruskjøring blødning! Hvordan går det med deg nå?
Ruskjøring fikk meg hvertfall til å le litt oppi alt. Fortsatt vondt og blør lett. Skal komme meg på en ultralyd på mandag, koste hva det koste vil. Ingenting å få gjort før det.

Håper det er ingenting<3

Ruskjøring fikk meg hvertfall til å le litt oppi alt. Fortsatt vondt og blør lett. Skal komme meg på en ultralyd på mandag, koste hva det koste vil. Ingenting å få gjort før det.
Haha huff uskyldig blødning skulle det stå!

Back
Topp