Lise-Marie
Blir kjent med forumet
Vet jeg bare er snart 6 uker på vei, men jeg har fødselsangst allerede, flere som har?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn har jeg det også Den opplevelsen. Priceless.Hehe,nei. Om det er noe jeg gleder meg til, så er det fødselen jeg har 2 bak meg, og gleder meg enormt! (rar? Jaok )
Hehe,nei. Om det er noe jeg gleder meg til, så er det fødselen jeg har 2 bak meg, og gleder meg enormt! (rar? Jaok )
Jeg gleder meg også rart men.. 1 fødsel følte jeg at jeg hadde null kontroll, andre fødsel visste jeg hva jeg gikk til og hadde mye mer kontroll !Sign
Helt enig! Har også to fra før og synes fødsel er en fantastisk opplevelse å gå igjennom og ha gått igjennom!Hehe,nei. Om det er noe jeg gleder meg til, så er det fødselen jeg har 2 bak meg, og gleder meg enormt! (rar? Jaok )
Vet jeg bare er snart 6 uker på vei, men jeg har fødselsangst allerede, flere som har?
Samme her. Gleder meg masse til fødselen.Hehe,nei. Om det er noe jeg gleder meg til, så er det fødselen jeg har 2 bak meg, og gleder meg enormt! (rar? Jaok )
Har du barn fra før av eller er dette din første fødsel du skal gjennom? Jeg må bare si at fødselen er ingenting å grue seg til, forbered deg godt og fokuser på det positive under fødselen så skal du se at det går kjempe fint! Det er selvfølgelig vondt å føde, men fy søren for en fantastisk opplevelse det er!! Gleder meg mer til fødselen enn til å gå gjennom et svangerskap!!;-)
dette er min andre, min første var en stjernekikker så jeg hadde så sinnssykt vondt. pluss at jeg hadde en jordmor som ikke tok seg tid til meg.. ho var mere ute av rommet.. men gleder meg til å få baby i armene ja.