angst

Oi nei...jeg har nok med å bekymre meg om at alt er bra, tør ikke helt tenke at dette virkelig skal skje før jeg ser hjertet banke og jeg bikker 12 uker.. DA tenker jeg at den kommer laughing7

Ja bekymrer meg for bankende hjerte og slikt jeg også, men tenker så utrolig mye på fødselen..æsj.. :-/

Gleder meg kjempemasse! :-) det jeg gleder meg mest til! Gjort det to ganger før, og det er jo jævelig vondt, men kjempeopplevelse!

Jeg gleder meg også ;) rart men.. 1 fødsel følte jeg at jeg hadde null kontroll, andre fødsel visste jeg hva jeg gikk til og hadde mye mer kontroll ! :)

Hehe,nei. Om det er noe jeg gleder meg til, så er det fødselen :) jeg har 2 bak meg, og gleder meg enormt! (rar? Jaok :p )
Helt enig! Har også to fra før og synes fødsel er en fantastisk opplevelse å gå igjennom og ha gått igjennom! :D

Vet jeg bare er snart 6 uker på vei, men jeg har fødselsangst allerede, flere som har?

Har du barn fra før av eller er dette din første fødsel du skal gjennom? Jeg må bare si at fødselen er ingenting å grue seg til, forbered deg godt og fokuser på det positive under fødselen så skal du se at det går kjempe fint! Det er selvfølgelig vondt å føde, men fy søren for en fantastisk opplevelse det er!! Gleder meg mer til fødselen enn til å gå gjennom et svangerskap!!;-)

Gleder meg til fødselen jeg :p Har ei fra før så vet litt mer hva jeg går til denne gangen.
Er ikke det at jeg gleder meg til smertene, men gruer meg ikke til smertene heller, de var "greie"
Det jeg er har litt frykt for er at noe skal gå galt før den tid. Tiden går så utrolig sakte nå :p

Hehe,nei. Om det er noe jeg gleder meg til, så er det fødselen :) jeg har 2 bak meg, og gleder meg enormt! (rar? Jaok :p )
Samme her. :) Gleder meg masse til fødselen. :)

Lise-Marie, bestill deg time til jordmor raskest mulig du, så får du begynt å jobbe med angsten i god tid før fødsel. Det er mange før deg som har vært veldig redde, og som likevel har endt opp med å få veldig gode fødselsopplevelser. Masse lykke til! :)

• Liker
Reactions: Mae
Har du barn fra før av eller er dette din første fødsel du skal gjennom? Jeg må bare si at fødselen er ingenting å grue seg til, forbered deg godt og fokuser på det positive under fødselen så skal du se at det går kjempe fint! Det er selvfølgelig vondt å føde, men fy søren for en fantastisk opplevelse det er!! Gleder meg mer til fødselen enn til å gå gjennom et svangerskap!!;-)

dette er min andre, min første var en stjernekikker så jeg hadde så sinnssykt vondt. pluss at jeg hadde en jordmor som ikke tok seg tid til meg.. ho var mere ute av rommet.. men gleder meg til å få baby i armene ja. :-)

dette er min andre, min første var en stjernekikker så jeg hadde så sinnssykt vondt. pluss at jeg hadde en jordmor som ikke tok seg tid til meg.. ho var mere ute av rommet.. men gleder meg til å få baby i armene ja. :)

Får håpe du får en MYE bedre opplevelse av fødselen denne gangen da ;) :Heartpink

Ja, har nevnt det før, gruer meg fælt dersom jeg ikke får innvilget keisersnitt. Er nesten så jeg har vurdert å ha muligheten for å avslutte hele svangerskapet om jeg ikke får KS. Tør ikke risikere en fødsel i samme sjanger som jeg hadde sist. Skal kontakte folk på sykehuset denne uka.

Back
Topp