Angst!!!

Bollemor

Elsker forumet
*MIA*
I dag er ikke en god dag, synes jeg kjenner på hele meg at det ikke går bra med den lille spira mi :(
Våknet med en skikkelig ekkel følelse i dag.. Har egentlig ingen symptomer, bare veldig trøtt (men det kan være hormonene jeg tar) Har ikke blødninger, men sist så kom det helt plutselig.

Håper det er hormonene som bobler over, og at jeg bare overdriver litt..... Sorry, trengte bare litt utblåsning!

Tror det er veldig vanlig å føle på disse følelsene iløpet av svangerskapet. . Håper alt er bra. Må si jeg kan nesten ikke vente til ul om 1.5 uke!! :oops:

Uffda. Min bonusmamma (stemor) hadde ikke symptomer i det hele tatt med sine 4 så er jo ikke alltid de kommer. Håper alt går bra med spira!

Termin 08.04.14! :D

jeg hadde det samme i går. sa til mannen min at nå mister jeg, det er jeg sikker på. har aldri mistet før, og aner ikke hvordan det er, men angsten kom stigende for det. idag er en helt annen dag, gleder meg over frøet i magen og til det blir baby i april. jobber med å komme meg gjennom de angstanfallene uten at det tar helt av gårde, det er så slitsomt!!

Takk for det folkens!
Det er så evig lenge til UL om 6 dager! Men får bare håpe på det beste!!

Har det på akkurat samme måte :(
Kvier meg for å gå på do, nervøs hver gang om papiret er rødt.
Kjenner på symptomer både for å ha mistet og fortsatt være gravid.
Kroppen og hodet er i konstant beredskap på å miste igjen.
Jeg er så lei meg for redselen for å miste er SÅ mye større en å kjenne på gleden av den lille spiren.
Ønsker meg så sårt til en sikker tid, der man nogenlunde er sikker på at dette går bra.

Sender deg en go klem :)

Har akkurat en sånn dag idag jeg også. Veldig nervøs.. Men hcg stiger, så da krysser jeg fingrene for et bankene hjerte på ul neste uke. Selvom jeg er forbredt på det verste.

Såå tungt og gå rundt og ikke vite om man skal være glad eller redd.

Sender en stor klem, du må vite at vi er fler<3 :)

Har akkurat en sånn dag idag jeg også. Veldig nervøs.. Men hcg stiger, så da krysser jeg fingrene for et bankene hjerte på ul neste uke. Selvom jeg er forbredt på det verste.

Såå tungt og gå rundt og ikke vite om man skal være glad eller redd.

Sender en stor klem, du må vite at vi er fler<3 :)

Back
Topp