angst:(

Maysa

Flørter med forumet
var på julebord å drakk alkohol uten at jeg visste jeg var gravid  Prøver å tenke det har gått bra, men får det ikke ut av hodet.. Har to nydelige jinter fra før, og har nulltolleranse på både røyk og alkohol i svangerskapet. Men dette har likevel skjedd  :(

Uff, dette er jo noe du ikke kan noe for siden du ikke visste det!
Legg fra deg skyldfølelsen, og nyt at du er gravid
Du er nok ikke den første dette har skjedd med.

Dette har skjedd med maaange som har vert gravide! ;-) Trur du kan slappe av ;) Er ikkje bra å stresse heller!:)

prøver å ikke tenke på det, men urolig er jeg likevel.. :(
 Men skal prøve å nyte, roer meg sikkert etterhvert

Maysa skrev:
var på julebord å drakk alkohol uten at jeg visste jeg var gravid  Prøver å tenke det har gått bra, men får det ikke ut av hodet.. Har to nydelige jinter fra før, og har nulltolleranse på både røyk og alkohol i svangerskapet. Men dette har likevel skjedd  :(

Jeg var 4 uker på vei med sønnen min da jeg drakk på bursdagen min og visste ikke om det... så fikk jeg en morkakerift som forårsaka blødning som varte i 4 uker og ble avblåst av legen som spontanabort uten å bli skjekka opp i,
Så kom mi søsters bursdag 3 uker seinere og jeg drakk 3 cider da jeg trodde jeg ikke lengre var gravid, og fikk vite 2 uker seinere at jeg ikke hadde hatt en spontanabort men var 10 uker på vei...(!)
kan tro jeg med null tolleanse på sånne ting ble lei meg da!!
Men alt gikk fint! :)

Sånn skjer avogtil! men vi må bare tenke det beste..
og vet man ikke så er det jo ikke noe man kan gjøre noe med,
man kan jo ikke ta fårhåndsregler for noe man ikke vet? :)

håper alt går bra med deg og spiren og at du klarer å legge dette bak deg :)

Jeg hadde en heidundrande fest forrige gang jeg var gravid, før jeg fant det ut. Gikk så bra at! :) Er ikke uvanlig at dette skjer er min erfaring når jeg har snakket med andre om dette. Går nok bra kjære deg! :)

Tuuuuuuuuuuuusen takk jenter :) Hjalp å få noen kommentarer. Takk takk takk :)

Back
Topp