Angst

Floken

Forumet er livet
Dødsangst, angst for alvorlige sykdommer.. Noen som har det likedan?
 
Sitter med en grusom følelse av at jeg kommer til å få/har en alvorlig dødelig sykdom. Og er liiiiv redd for å dø.. Dette hemmer meg utrolig mye i dagliglivet o forhold til bilkjøring osv. Jeg kan jo ikke tenke slik. Kjenner eg holder på å bli gaaal[:'(][:'(] 
Hver gang jeg kjenner at det er et eller annet med kroppen som jeg ikke har kjent før så er jeg rett på googleren og det er ikke akkurat det beste man gjør.. Nå i det siste har jeg følt meg helt rar i hodet, får frysninger i halve hodet, synet er blitt annerledes osv.. Jeg er bare helt enormt engstelig[:(][:(][:(]
 
Hei!
Jeg føler med deg!! Hadde det slik før og det er ikke noe kjekt.
For meg ble reddningen medisin. Jeg går nå på Cipralex og har gjort det i 8 år nå faktisk og den har tatt vekk det meste av angsten.. Skal ikke sitte her å anbefale deg å begynne på medisin men anbefaler deg til å gå til legen din å forklare problemet ditt. [:)]
 
ORIGINAL: Renate31

Hei!
Jeg føler med deg!! Hadde det slik før og det er ikke noe kjekt.
For meg ble reddningen medisin. Jeg går nå på Cipralex og har gjort det i 8 år nå faktisk og den har tatt vekk det meste av angsten.. Skal ikke sitte her å anbefale deg å begynne på medisin men anbefaler deg til å gå til legen din å forklare problemet ditt. [:)]


Sign, akkurat likedan her..
 
Hadde en litt annerledes type angst, men etter å ha slitt i et års tid begynte jeg på cipralex, og gikk på det et år og nå er jeg frisk:) gikk også til psykolog men bare ca 4 ganger. Man kan jo bare håpe at det holder seg sånn, angst kan jo som kjent komme tilbake.. men når man er ung har man stor sjangse for å bli helt frisk med behandling:) Ta en tur til legen:)
 
ORIGINAL: helenus

Dødsangst, angst for alvorlige sykdommer.. Noen som har det likedan?

Sitter med en grusom følelse av at jeg kommer til å få/har en alvorlig dødelig sykdom. Og er liiiiv redd for å dø.. Dette hemmer meg utrolig mye i dagliglivet o forhold til bilkjøring osv. Jeg kan jo ikke tenke slik. Kjenner eg holder på å bli gaaal[:'(][:'(] 
Hver gang jeg kjenner at det er et eller annet med kroppen som jeg ikke har kjent før så er jeg rett på googleren og det er ikke akkurat det beste man gjør.. Nå i det siste har jeg følt meg helt rar i hodet, får frysninger i halve hodet, synet er blitt annerledes osv.. Jeg er bare helt enormt engstelig[:(][:(][:(]

 
det er nesten som om jeg har skrive det selv med meg er det sykdom og når jeg skal sove og ikke så mye bilkjøring jeg og av og til må jeg bare kjenne etter pulsen bare for å sjekke om det er normalt eller ikke har alltid hatt det sån helt siden jeg var liten synes jeg huske [:(] [:(]men det er godt å vite at det ikke er bare meg som har det sån da og at jeg ikke er alene [:)]
 
Back
Topp