angst og panikk

wanna.be.a.mum

Glad i forumet
Jeg er så redd for å ikke se noen spire/hjerte på fredag.. [&:] Jeg er så redd at jeg er kvalm, eller så er jeg kvalm fordi jeg er gravid..hvem vet. Jeg nærmer meg et nervevrak.

Uansett hva jeg sier til meg selv, eller mannen min eller dere, så er jeg like redd[&:] 

Hva SKAL man gjøre? ringe til 10000 spåkoner? hadde en avdem sagt at spiren var død hadde jeg trodd henne[:)] 

Jeg ville heller dratt i militæret enn å gå gjennom dette her[8D]

Jeg føler med deg, vet akkurat hvordan du har det..
Før jeg skulle på UL idag, har jeg gått i flere dager og vært skikkelig uvel.. Og når jeg tråkka nedover den laaaaaaange gangen på sykehuset, føltes det som beina skulle svikte under meg.. Ikke noe godt å ha det sånn.. [:-]

Jeg er sånn jeg også. Har gått hver uke siste 4 ukene, men denne uka har legen ferie så skal ikke før neste uke. Så nå er jeg overbevist om at spira mi ikke lenger lever for nå har jeg jo ikke sett den og derfor vet jeg ikke hvordan det står til der inne. BLIR GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL. Nervevrak er abre forbokstaven...[&:] Jeg har faktisk ringt ei spåkone... Det var tidligere i sommer. Og hun sa jeg fikk ei jente vår/forsommer 2010. Stemmer godt med termin 2. mai. Men jeg er ikke overbevist enda selv om hun sa det...

Back
Topp