Angst og depresjon... LANGT

PS.I Love You

Gift med forumet
Vel jeg har slitt med Angst og Depresjon siden jeg var 15 [:(]
Har hatt lengere perioder jeg har vært bedre og klart meg helt fint.

Denne sommeren som var nå i fjor da hadde jeg det helt topp, koste meg som bare det ! Selvtilitt oppi skyene og var så fornøyd !
Så begynte jeg å jobbe i høst. Det har blitt utallige sykedager pga sykdom av alle slag (jobber i bhg).
Jeg har sååå dårlig samvittighet, "kjelleren" kommer bare nærmere og nærmere. Jeg har vært på  møte med jobben og de er ikke fornøyd. Ble satt ned til 60% stilling. Å tenkte jeeeei da går det nok bra. Men har jo vært mye syk nå også.
Nå er jeg så langt nede, har dårlig samvittighet, føler jeg ikke er verdt en dritt, kjenner ingen liker meg noe særlig på jobben, jeg får mye refs og folk snakker hardt til meg. De dagene jeg er på jobb kommer jeg hjem å griner for jeg er så lei meg. For trives jo sååå godt, det er jo drømme jobben ! Er jo dette jeg altid har ville holdt på med !

Å jeg har ikke lyst å miste jobben min, jeg vil jo være der !
Så er så deppa hele tia, går rundt med et TONN på skuldrene, å vær gang det virker som det kommer en opptur så blir jeg syk IGJEN !! Jeg orker snart ikke mere !! Å være sååå mye syk. HELE tiden !
Infulensa, omgasyke, feber og hoste, lungebetennelse, bihulebetennelse osv osv..

Å så har jeg brukke tåa så det var 4 uker og så døde svigerfaren min å det gikk det 2 uker.
Nå kjenner jeg at jeg begynner å få angst også skikkelig !!
Er redd for å gå på jobb, redd for å få kjeft, å er redd for at siden jeg er syk så mye så feiler jeg noe alvorlig stort og kansje jeg kommer til å dø[:(] Vi skulle på kurs, å jeg kan ikke få meg til å gå nå pga sykdom og har så angst ! det vrenger seg helt inni meg bare tanken på det ! masse folk og alt. begynner å grine, svetter, blir kvalm og svimmel, får hjertebank og kjenner angst og panikk stige bare jeg tenker på det [:(]

Er så ufattelig sliten ! Å føler det ALLTID er sånn at vis noe går bra for meg så kan du ta deg F*** på at det kommer en STOR nedtur rett rundt hjørne !! [:(][:(][:(][:(][:(]

Nå gjør kroppen min vondt inni og utenpå. Ryggen har mange låsninger, magen en stor klump hele tiden og jeg klarer aldri å slappe av. søvnen kommer somregel veldig sent og veldig oppdelt.
Føler meg nesten kvelt av følelsene mine og livet mitt !!

Jeg skulle jo vært lykkelig ! Jeg har drømme jobben, har en grei økonomi, vi har solgt huset og skal kjøpe nytt, vi skal i gang med å prøve på barn til våren osv... har sååå mange ting å være glad over. Men sånn som jeg har det nå klarer jeg ikke glede meg over NOENTING[&o][:(]
 
hei. hvor lenge har du jobbet i barnehage? er normalt og være mye syk i starten når man jobber i en barnehage. det første året i hvertfall.

men hvis du ikke trives i den barnehagen så kanskje du burde prøve bytte til en annen barnehage??
jeg føler med deg.
 
Jeg jobber i bhg og har mye det samme problemet...Men så lenge du har gyldig fravær med egenmelding osv så skal de ikke si noe på det, det har de faktisk ikke lov til så lenge det er gyldig fravær innenfor rammene! Man blir faktisk utsatt for veldig mye smitte, derfor fører dette til mer sykdom enn på andre arb. plasser. Jeg synes det høres ut som at du har kjørt deg for hardt, kanskje du bør sykemeldes en stund til du kommer deg ovenpå? Enten det eller få deg jobb i en annen bhg? Klem[;)]
 
Hei
Jeg sliter mye selv med angst og depresjon.
Høres ut som om alt har kjørt seg i en vond sirkel. eneste rådet jeg da kan gi, er å få sykmelding fra lege og få satt deg på venteliste til psykolog. er utrolig godt å få hjelp når man trenger det. kanskje ikke alltid lett å se at man trenger hjelpa før etterpå..
ønsker deg alt det beste! håper det vil gå bedre for deg etterhvert! [:)]
 
Jeg ser at du skriver at du trives i jobben din, og det virker jo utifra det du skriver som at det ikke er jobben som er problemet. Vet du hva som ligger bak depresjonen din? Hvis du ikke allerede har en psykolog vil jeg anbefale deg å kontakte helstestasjonen for å høre om det er noen som vil hjelpe deg der. Siden du har barn (?) er de ofte opptatt av å hjelpe deg for hele familien sin skyld, og det kan godt hende at de har et gratistilbud uten for mye ventetid.
For noen få dager fikk jeg selv "diagnosen" alvorlig depresjon, og det verste for meg er når folk rundt meg viser at de ikke forstår at jeg har det vondt. Jeg har skrevet mye om mine tanker og følelser på bloggen min, og hvis du vil kan du gjerne titte inn der for å se hvordan jeg takler min hverdag.
 
Back
Topp