Angst [emoji17]

Hvilke sykehus tilhører dere? Og er det noen sykehus som er bedre/dårligere enn andre mtp å få KS? Hilsen sniker i samme båt :)

Jeg holder til Molde i Møre og Romsdal [emoji4] og har hørt at noen sykehus er strengere enn andre.

Det er så «godt» at flere er i samme båt som meg ! Føler at det å ville ha ks er litt tabu (?)! Men jeg synes ikke forrige fødsel var noe grei! Og mener at om man har en historie som er traumatisk så skal man hvertfall bli hørt [emoji170]

Ja, følte meg faktisk veldig «heldig»[emoji87][emoji85]
Som overlegen på kalnes sa til meg, ingen skal presses til en vaginal fødsel når man allerede har vært igjennom en traumatisk fødsel. Skulle vært flere som henne mener nå jeg[emoji847]

Håper virkelig du får den hjelpen du trenger, er ikke godt å grue seg over så lang tid[emoji20]

Se der ja[emoji1] Det er ikke dårlig!

Halleluja for den legen!!! [emoji1374][emoji1374][emoji1376][emoji1376][emoji1376]
Det er på kalnes man skulle vært skjønner jeg ! [emoji23]

Håper og krysser fingrene ! Enda noen uker igjen ! [emoji1363] og helt enig at de som har vært igjennom en traumatisk fødsel, skulle ikke blitt presset. Det blir hvertfall siste barnet her i hus [emoji4][emoji178]

Tusen takk for så mange som deler erfaringer og svarer ! [emoji4] kanskje jeg blir mer og mer aktiv inne her på forumet etter hvert som jeg setter meg inn i det. Håper å ha fått svart alle sammen ! [emoji173]️ finnes det en innstilling hvor man får varsel på svar ?

Halleluja for den legen!!! [emoji1374][emoji1374][emoji1376][emoji1376][emoji1376]
Det er på kalnes man skulle vært skjønner jeg ! [emoji23]

Håper og krysser fingrene ! Enda noen uker igjen ! [emoji1363] og helt enig at de som har vært igjennom en traumatisk fødsel, skulle ikke blitt presset. Det blir hvertfall siste barnet her i hus [emoji4][emoji178]

Ja, all ære til henne[emoji847][emoji322][emoji171]
Ho er også spesialist innenfor ks, og tar seg som regel av katastrofe snitt ol, men ho skulle følge meg opp personlig og er ho på jobb den dagen jeg skal ha pks, skulle ho ta seg av det[emoji1] Så føler meg veldig hørt og ivaretatt!

Blir siste barnet på meg også, steriliserer meg samtidig[emoji6]

Skal håpe og krysse fingre og tær sammen med deg![emoji1][emoji171] Ikke gi deg, stå på ditt og dine ønsker. Er du som skal leve med dette etterpå, og ikke alle andre[emoji6]

Jeg holder til Molde i Møre og Romsdal [emoji4] og har hørt at noen sykehus er strengere enn andre.

Det er så «godt» at flere er i samme båt som meg ! Føler at det å ville ha ks er litt tabu (?)! Men jeg synes ikke forrige fødsel var noe grei! Og mener at om man har en historie som er traumatisk så skal man hvertfall bli hørt [emoji170]

Ja, tror det er litt tabu. Men man ønsker seg jo ikke KS hvis det ikke er en grunn til det. Ofte så ligger det jo en traumatisk fødsel bak et ønske om KS og man bør vise respekt for deg tenker jeg :) Håper virkelig du blir hørt og får god hjelp og en fin opplevelse :)

Tilhører dere andre samme sykehus?

Idag var eg på samtale med «mariagruppa» her på sjukehuset.
Fekk berre snakke med to jordmødre, så idag fekk eg ikkje svar om eg får pks eller ikkje...
fekk ny time 7 mai og skal då få ultralyd og snakke med ein gynekolog og ei anna jordmor. Og forsto det på dei idag at eg vil få eit svar då. Men ser ut som dei heller berre vil følge ekstra nøye med vekt/str på baby framover og så sette meg i gång seinast på termindato, eller før om baby blir stor[emoji30]
Nokon her som har erfaring med igansetting? Korleis er det i forhold til «spontan» fødsel?
Vil jo tru det er værre å tvinge kroppen i fødsel enn at den startar sjølv? [emoji21]

Back
Topp