Angrer som pokker!

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
Ja, jeg angrer som pokker på at vi hadde barnevakt på onsdag! [&:]

2. juledag tok vi av siden på senga til jentungen. Første dagen var det en del tull, men de resterende gikk det helt strålende. Hun sto ikke opp en eneste gang.

Nå på onsdag hadde vi barnevakt av farfaren. Da vi kom hjem kl. 21 satt hun oppe i stua. Han hadde lagt henne, og hun kom opp. så hadde han fulgt henne ned igjen to ganger, hvor hun også kom opp. Da hadde han spurt om det var bedre at han satt der nede med henne, men det hjalp heller ikke, så han ga etter og lot henne være oppe.

Jeg kan forstå ham altså, han visste vel ikke hvordan han skulle takle det. Men siden den dagen har vi hatt ett helvete med leggingen igjen. [:@][&o] Angrer på at vi ikke bare holdt oss hjemme til rutinene var bedre i boks! [&o]

Fort gjort gitt.

Noe av det samme skjedde her når besteforeldrene satt barnevakt.

Det tok litt ekstra tid å komme inn i rutinene, men det gjør oss egentlig ingenting.

ORIGINAL: Helene Burugle

Fort gjort gitt.

Noe av det samme skjedde her når besteforeldrene satt barnevakt.

Det tok litt ekstra tid å komme inn i rutinene, men det gjør oss egentlig ingenting.

Ja, jeg klandrer inden altså, annet enn oss selv i såfall!
Med alle de problemene vi har hatt i forhold til legging og soving, så bryr det oss veldig, og jeg angrer virkelig! [&o]

Ja, sånn er det... Har ikke tall på hvor mange ganger barnevakter har brutt med rutinene her. Jeg kunne gjort deg selv også. Når en ikke er vandt til å legge barnet så er det vanskelig å vite hva en skal gjøre i en liten opprørsk stund [:D]
Dere kommer nok fort inn i rutinen igjen [:)]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Kommer nok ikke til å skrive det du "vil" høre nå, men jeg syns besteforeldre har lov til å "bryte" rutinene litt når de har barna jeg..

Skjønner det er kjipt med ødelagte rutiner da naturligvis..

Har jeg noe som helst sted skrevet noe som i det hele tatt kan tolkes som at jeg klandrer farfaren på noen som helst måte? [8|] Jeg sier at JEG angrer på at JEG hadde barnevakt før MINE rutiner var bedre. [:-]

Men, når det er sagt, hadde han visst hvordan han skulle håndtert det, DA hadde jeg ikke syntes det var greit og la barnet stå opp igjen etter at det hadde lagt seg. Spesielt ikke i hennes eget hjem. Er ikke fan av og la barna være mye lengre oppe heller, men det er i allefall noe helt annet enn og la barnet bestemme.

Men slik som ting var nå har jeg ikke ment at han har gjort noe som helst galt!

ORIGINAL: ladylovelylux

Ja, sånn er det... Har ikke tall på hvor mange ganger barnevakter har brutt med rutinene her. Jeg kunne gjort deg selv også. Når en ikke er vandt til å legge barnet så er det vanskelig å vite hva en skal gjøre i en liten opprørsk stund [:D]
Dere kommer nok fort inn i rutinen igjen [:)]

Klart det er det, det har jeg full forståelse for, og ser ikke hvordan han kunne gjort noe annerledes!

Men fort inn i rutinene igjen vet jeg ikke. [&o] Dette var på onsdag, i dag er det søndag, og her pågår en leggekamp uten like. [:'(]

Back
Topp