angrepillen

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
er det noen som har tatt den her??? hvordan funker denne??
får man den på apoteket uten noe resept, ligger den i hylla i selbeteningen og hva ligger den med?? eller må man spørre etter den??

hvordan ser pakken ut og hva heter den???

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Behøver ikke resept.
Aner ikke hva den heter, men den må taes innen så så mange timer etter et samleie.
Dra på apoteket og spørr, eller søk på nettet [;)]

det er jo så flaut å spørre da

Den heiter NorLevo.

jeg har tatt den... men det var han som jeg var sammen med på den tia som kjøpte den så veit ikke om du spørre etter den[:)]

Du finner den under prevansjon. Det er eit brett med 2 tabletter. Dei er kvite og ganske små. Dei inneholder store mengder progesteron, om eg ikkje hugsar feil. Du tek den første tabletten innan 24 - 72 timar sidan det hendte. Så tek du neste tablett om 2 dagar. Bivirkningane er at du kan bli kvalm, og at neste mens blir noko forsinka og kraftigare. Du kan ta dette av og til, men ikkje bruk det som prevansjon.[:'(]

Det er til bruk i krise situasjoner.

Lukka til.

[:)]

ORIGINAL: M@mm@08.12.07

Den heiter NorLevo.

ligger den i hyllen med intim produktene eller kondomene og sånn????

Det kjem an på kva apotek det er, men det brukar å vera ved sidan ev EL testane, graviditets testane, kondomane, glidekremer og der. Håpar du finner det du trenger.

ORIGINAL: M@mm@08.12.07

Du finner den under prevansjon. Det er eit brett med 2 tabletter. Dei er kvite og ganske små. Dei inneholder store mengder progesteron, om eg ikkje hugsar feil. Du tek den første tabletten innan 24 - 72 timar sidan det hendte. Så tek du neste tablett om 2 dagar. Bivirkningane er at du kan bli kvalm, og at neste mens blir noko forsinka og kraftigare. Du kan ta dette av og til, men ikkje bruk det som prevansjon.[:'(]

Det er til bruk i krise situasjoner.

Lukka til.

[:)]

nei er du gal bruker ikke dette som prevansjon det er jeg fullt klar over. krise krise

Fint det, men ikkje ta tabletten på tom mage.[:)] Det er ikkje så lurt, for den har en tendens til å vere breknings igangsetter når den har heilt tom mage. [:'(] Lukka til, håpar krisa vert avverga.

Back
Topp