Angrepillen...

Tatt den sikkert 50 ganger, men husker ikke når mensen kom.

"med en gang".

Det vil si, på akkurat den dagen den skulle.

hmmm, takk for svar[:)] dette var forste gang jeg tok det og venter enda paa mens, men hadde en liten blodning rett etter pillen...saa har tenkt at syklusen er kanskje forvirret eller noe[;)]

Første gang jeg tok den ble jeg gravid, så da fikk jeg ikke mensen på halvannet år ca.............[;)]

Har tatt den to ganger etter (nei, jeg har visst ikke lært [:o][:o][:o][:o]) og da kom tanta litt utenom tida.

ORIGINAL: Wenchus

Første gang jeg tok den ble jeg gravid, så da fikk jeg ikke mensen på halvannet år ca.............[;)]

Har tatt den to ganger etter (nei, jeg har visst ikke lært [:o][:o][:o][:o]) og da kom tanta litt utenom tida.

takk for svar[:)] har fortsatt ikke fått,men har hatt en del murringer i korsryggen så er vel rundt hjørnet vel[:)]

ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

Har tatt maaange ganger. Mensen kom som normalt.

takk for svar[:)] Jeg er 17 dager over nå,men har tatt test og den sier ikke gravid..trodde ikke mensen skulle bli så forstyrret

er kjempemange hormoner i angrepillen... Dei seier at har du tatt to angrepiller så har du tatt nok for eit heilt liv, fordi det fucker sånn opp med heile kroppen...

Så eg er ikkje overraska over at du ikkje har mensen til "vanlig" tid... :p

ORIGINAL: sorciere_

er kjempemange hormoner i angrepillen... Dei seier at har du tatt to angrepiller så har du tatt nok for eit heilt liv, fordi det fucker sånn opp med heile kroppen...

Oi..!

har ikke fått noen merkbar forskyvning i mensen av den. Meeeen, nå har jeg aldri hatt jevn syklus så kan kanskje ikke uttale meg[8D]

ORIGINAL: sorciere_

oi,såpass ja.. dette er første og siste gangn..jeg pleier å være ganske regelmessig,så dette er litt slitsomt synes jeg..men takk for svar[:)]

Jeg har tatt den 2 ganger og da 1 gang pga sprekkt kondom og 2 gang fordi jeg spydde opp p-pilla 2 dager på rad..Begge gangene fikk jeg forskyvi mensen med ca 1 mnd.. Det varierer fra person til person.

Back
Topp