lakerol Elsker forumet 27 Nov 2007 #1 Vet noen om man kan spise angrepille når man ammer? Og om det er mulig å bruke cerazette som det på noe vis...?
Vet noen om man kan spise angrepille når man ammer? Og om det er mulig å bruke cerazette som det på noe vis...?
M Mokkemor Gift med forumet 28 Nov 2007 #5 oisann[:-] kjøpt de på mega? da kan du jo få byttet dem uten diskusjon[8D] hahaha... [:D]
smy Forelsket i forumet 28 Nov 2007 #6 cerazette funker ikke som angrepille nei... det er ikke østrogener i den som i "vanlige" p-piller.
lakerol Elsker forumet 28 Nov 2007 #7 ORIGINAL: smy cerazette funker ikke som angrepille nei... det er ikke østrogener i den som i "vanlige" p-piller. Nei må nok på apoteket i dag ja....
ORIGINAL: smy cerazette funker ikke som angrepille nei... det er ikke østrogener i den som i "vanlige" p-piller. Nei må nok på apoteket i dag ja....
lakerol Elsker forumet 28 Nov 2007 #8 ORIGINAL: Blåsmurf oisann[:-] kjøpt de på mega? da kan du jo få byttet dem uten diskusjon[8D] hahaha... [:D] Syns jeg ser det... Jeg er ikke helt fornøyd med denne varen, kan jeg få en ny?[:D]
ORIGINAL: Blåsmurf oisann[:-] kjøpt de på mega? da kan du jo få byttet dem uten diskusjon[8D] hahaha... [:D] Syns jeg ser det... Jeg er ikke helt fornøyd med denne varen, kan jeg få en ny?[:D]
lakerol Elsker forumet 28 Nov 2007 #11 ORIGINAL: FruNette ORIGINAL: lakerol Må man til legen å få resept kanskje? Nope [:)] Uten resept på apoteket Har ikke spist sånn siden jeg var 16.... Sikkelig fjortis detta[:D]
ORIGINAL: FruNette ORIGINAL: lakerol Må man til legen å få resept kanskje? Nope [:)] Uten resept på apoteket Har ikke spist sånn siden jeg var 16.... Sikkelig fjortis detta[:D]