**To tette**
Glad i forumet
Sant som du sier - når passer det egentlig. Håper det ordner seg for dere uansett
Takk for det! Får satse på at det ordner seg uansett hva utfallet blir
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant som du sier - når passer det egentlig. Håper det ordner seg for dere uansett
Jeg ble ikke gravid. Men er jo ikke alltid man blir det uansett...Har bare et lite spørsmål.... Det står på pakken at en kan ta den så lenge som 120 timer etter at en har hatt ubeskyttet sex eller prevangsjonsvikt. Men virker de etter så mange dager? Noen som har den ene eller den andre erfaringen?
Tusen takk for svar!!
Jeg tok 24 timer etter og sitter nå med Ei nydelig prinsesse l armene .. .men kan jo hende jeg har blitt gravid en av de andre gangene vi gjorde det (vi hoppet av i svingen og tok angrepille når han bomma) ..
Har alltid lurt på det sammeJeg tenker litt sånn: om man ikke blir gravid, hvordan vet man om den har virket? Man har vel ingen mulighet til å vite om det er pilla eller tilfeldighetene av at det bare ikke skjedde
Jeg studerer, har fått meg ny kjæreste for nesten ett år siden, jeg har to barn fra før å vi har nettopp kjøpt oss hus... Han mener det er fornuftig at jeg blir ferdig med skolen før vi begynner med barn. Så vi bruker kondom, men på søndag så sprakk den.... Jeg vet jeg hadde eggløsning på mandag. Og siden jeg egentlig vil ha barn å ikke klarer å tenke med fornuften, så har jo jeg glemt denne pillen ut! Leste på pakken at en kunne ta den opptil 120 timer. Så ser jeg jo på svarene at det er flere som har blitt gravid av å ta den pillen...
Man blir ikke gravid av å ta pillen Men det er ikke garantert at den fungerer, så kan bli gravid selv om man tok den jo raskere jo bedre. Virker dårligere ved overvekt.
Lykke til Og hold oss gjerne oppdatert!
Tok den pillen for snart en uke siden, i dag våknet jeg av stikking i puppene... Så ble litt nyskjerrig, så begynte å klemme litt på brystvorten... Der kom det jammen meg noe hvitt ut leste jo på nettet at pillen bare gjør at eggløsningen blir forsinket, så hvis en skal effekt av den bør en jo ta den før eggløsning å ikke etterpå ;-)
Oi! Kanskje du bør ta en test når du nærmer deg forvente mens?
Kondomen sprakk her i huset og, for mange år siden. Tok angrepille ca 30t etterpå. Nå er spira 7 år så funka ikke på meg. Men fikk også beskjed om at den ikke funker hvis man allerede har sluppet egget og har eggløsning. Så jeg hadde jo det da tydeligvis
Ja, bør det men aner ikke helt når forventet mens er denne gangen.... Fordi jeg hadde ikke eggløsning før dag 21, pleier bare å ha 28 dager syklus. Men vet ikke om hele syklusen min blir lengre da når eggløsning var så sein? :-O
så spennende!! Hold oss oppdatert, lykke til
Da er det altså 8 dager siden eggløsning, å jeg har bare gått rundt å tenkt på om jeg er gravid.... I dag tok jeg en test.... Å den viste positiv! :-O uææææ!
GratulereDa er det altså 8 dager siden eggløsning, å jeg har bare gått rundt å tenkt på om jeg er gravid.... I dag tok jeg en test.... Å den viste positiv! :-O uææææ!