Angrepille?

Brukte de en gang for mange år siden, ble ikke gravid da ihvertfall[;)] Har hørt de skal være sikre, men ingen erfaring bortsett fra da.

Har tatt det ett par ganger, men aner ikke om de er 100% liksom...
Men du kan ikke ta det etter hver gang du har hatt sex, det blir vel litt i overkant...[8D]

ORIGINAL: tamlin77

Brukte de en gang for mange år siden, ble ikke gravid da ihvertfall[;)] Har hørt de skal være sikre, men ingen erfaring bortsett fra da.

Signerer!
De er vel sikrere jo tidligere du klarer å få tatt en etter samleie.

evaa da... Har du gjort ting du angrer på [;)][;)][;)][;)] (tji-hi.... måtte bare)

Det er ikke anbefalt å bruke angrepille som prevansjon i allefall, skal kun brukes i nødsituasjoner..
Les mer om NorLevo på www.felleskatalogen.no [:)]

Ellers kan jeg jo melde om at jeg har tatt det en gang, og ble da ikke gravid [&:]

Man kan vel ikke ta den om man ammer?? Er det ikke i overkant mye hormoner i??

ORIGINAL: 3 små engler

evaa da... Har du gjort ting du angrer på [;)][;)][;)][;)] (tji-hi.... måtte bare)

[:D] he he Busted...
føler meg kanskje litt dum... 34 år 2 barnsmamma og på apoteket for å kjøpe angrepille... men det er sånn at jeg ammer ikke og ikke vært på 6 ukerskontroll enda(litt tidlig da mine blir 6 uker i morgen så kontroll for meg er til mandag). Og jeg akter ikke bli gravid nå... Eller det vil si jeg er fedig med å være gravid jeg... så da ble det til å ty til nymotens prevensjon...

ORIGINAL: marihøna30

Man kan vel ikke ta den om man ammer?? Er det ikke i overkant mye hormoner i??

Man kan ta men ikke la barnet amme på 8timer stod det i vedlegget... Men jeg har sluttet å amme eller har ikke fått det skikkelig til så da slapp jeg ta stilling til det...

Jeg vet om ei som tok angrepille, men klarte ikke å gjøre sånn at hun ikke ble gravid. Så hun ble gravid og fosteret manglet hender osv så hun valgte å føde når hun var 6 måneder på vei ca. Så er nok ikke 100% sikkert. 

ORIGINAL: Marte Ingebjørg

Jeg vet om ei som tok angrepille, men klarte ikke å gjøre sånn at hun ikke ble gravid. Så hun ble gravid og fosteret manglet hender osv så hun valgte å føde når hun var 6 måneder på vei ca. Så er nok ikke 100% sikkert. 

ORIGINAL: evaa

ORIGINAL: 3 små engler

[:D] he he Busted...
føler meg kanskje litt dum... 34 år 2 barnsmamma og på apoteket for å kjøpe angrepille... men det er sånn at jeg ammer ikke og ikke vært på 6 ukerskontroll enda(litt tidlig da mine blir 6 uker i morgen så kontroll for meg er til mandag). Og jeg akter ikke bli gravid nå... Eller det vil si jeg er fedig med å være gravid jeg... så da ble det til å ty til nymotens prevensjon...

Hihi... herlig [:D]
Like bra som jeg som kjøpte graviditetstes for ei venninne med datra hennes på 18 måneder i ene armen og lillegutt på den andre. Hun i kassen trodde nok at vi ikke holdt på med annet enn å lage barn [;)][;)][;)]

ORIGINAL: Marte Ingebjørg

Var nok ikke angrepillen som gjorde at det var feil på fosteret.
Angrepillen gjør miljøet i livmoren mindre motaklig for egget. Det blir verre for egget og feste seg, det skal ikke føre til fosterskader.

Hr tatt det 2 ganger, og ikk blitt gravid hvertfall[;)]

kjenenr 2 stk som tok de, og ble gravid. Jeg har tatt de før, ble ikke gravid

jeg hadde en periode jeg tok det veldig ofte[:'(] hatet det, men sambo som fikk helt panikk å nesten tvang meg til det, er noen år siden nå, men ble ikke gravid hvertfall

Back
Topp