Angrepille spm *ekle detaljer*

Luremusa

Glad i forumet
Assistert-jentene
Jeg tok en angrepille for 3 uker siden på mandag som kommer. Jeg fikk dårlig mage av den og menslignende blødning i 2 uker (begynte 3 dager etter at tabletten ble tatt). Jeg har også hatt ømme pupper etter det og tatt en test for å se, men den var negativ.. Vær så snill å si at man kan bli sånn av angrepilla! [:'(]

om du fikk dårlig mage me ein gang å spydde eller andre veien e d ikke sikkert lengre
då skulle du tatt ein ny [&:]

ellers vett eg desverre ikke
eg har ikke merka noe etter eg tok utenom at mensen va litt sein 1 mnd etter

Man kan vel bli sånn av den ja...

Kopiert fra felleskatalogen:
Ved oppkast innen 3 timer etter inntak, anbefales det å ta 1 ny tablett øyeblikkelig.

Hun på apoteket sa at hun mente å ha hørt at man kunne bli dårlig av den (les diare, kom 5 timer etter inntak, så da bør den være tatt opp?).. Håper for guds skyld at de 2 ukene med blødning var en tidlig mens (man kan jo få forstyrrelser i syklusen?)..

Kopierte dette også fra fk:

Bivirkninger: Vanlige (?1/100 til <1/10): Endokrine: Brystspenning, forsinket menstruasjon, kraftig menstruasjon, uregelmessige blødninger. Gastrointestinale: Kvalme, diaré, brekninger, smerter i nedre del av magen. Øvrige: Hodepine, tretthet, svimmelhet.

Andre som har opplevd dette? Og hvor lenge kan man evt ha bivirkninger?

Det skjedde med meg også, så fikk jeg ikke mensen på 2 mnd [&:]

oi... men du var ikke gravid da altså? [:)]
blir garantert ingen ny baby her i gården uansett, men syns det er så rart at jeg blir sånn når det er såpass lenge siden pilla ble tatt.. er vel pga hormonmengden da..

nei det var jeg nok ikke, for testen viste negativt :)
er nok en skikkelig hormon forstyrrelse med de pillene [&:]

Back
Topp