Forstår hva du mener.. Leit å høre at du blør etter en SA/kjemiskMålet med et svar på et innlegg som TS sitt bør ikke være å bare ikke være slem eller stygg i munnen etter egen mening, men å treffe TS rett også i den situasjonen hun sitter i. Du har all din rett til å bli provosert, for all del, men det er ikke nødvendig å dele dette uoppfordret. Man aner ikke hvordan situasjonen til TS er utenfor tråden og forumet, man deler ikke alt på nett selv om man spør om råd. Nå tenker jeg generelt, og ikke bare på denne trådens kjerne. Vi er alle (stort sett) prøvere her inne, og de fleste kjenner på følelsene rundt det. Litt urelevant, men selv sitter jeg her og blør etter SA/kjemisk og skulle gjerne vært gravid selv om det hadde blitt november/desember-termin, men jeg kjenner ikke på snev av provokasjon over at andre ikke ønsker det selv...
Jeg tror ikke du/dere forstår poenget mitt for jeg forstår at man ikke ønsker desember barn av mange forskjellige grunner, men poenget mitt er at om man er prøver og vil unngå et evt desember barn så burde man bruke beskyttelse da i den perioden man vet det kan bli desember barn? Og jeg står fortsatt for at det burde ikke ha noe å si hvilken mnd man får det, men respekterer at man tenker forskjellig