Angrep mot min knallharde mage!

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Jepp! No er eg kjempelei av å grue meg til kvar gong nr 2 melder seg!
Bøtter nedpå med vatn kvar dag, men det hjelper ikkje. Går attpåtil på jern-tablettar og dei gjer neppe saka bedre...

Så no har eg fått nok! No skal eg la tarmane mine ANGRE på at dei er så lite samarbeidsvillige! Eg har tatt opp kampen mot hard avføring!!

Har nesten ete ein heil pose med svisker, drukke to liter vatn og eit yoghurt beger (ikkje sånn liten gomorgen) sidan klikka var 4! Og meir sviske, yoghurt og vatn skal det bli!
(håper virkelig gullet ikkje får svi for det... [:(][>:][&o])

HARDE AVFØRING: VIK VEKK FRÅ MIN KROPP!! "DU" ER IKKJE VELKOMMEN!

Det er helt normalt.....men ikke gøy!! Jeg fikk noe drikkendes på apoteket som skulle hjelpe,men har ikke drukket det enda...hater "medisin" i flytende form som skal inn i munnen....usj...er det bom stopp kan du jo ta et miniklyster.

Det sies at biola skal hjelpe.....

Og det merkeligste av alt var at apotekdama sa at i den tida hun fødte fikk dem sånn drikk allerede på sykehuset som skulle hindre at mamsene fikk magetrøbbel.....hvorfor slutte med det, liksom!!

Håper du vinner krigen!!!!!

Lykke til[:D]

Måtte du vinne kampen fort som svint!

jeg har også slitt med nr.2 så jeg bare lurer på om det er vanlig etter fødsel og hvorfor det er slik? jeg hadde keisersnitt, vet ikke om det har noe å si[8|]

tessa: har ikkje peiling, men det kan hende? melka stjeler jo ein del væske!!:S

snickers: dårlig av dei å slutte med, ja.. :\ Hadde vert så takknemlig om eg hadde fått noko slikt av englane på barselavdelinga ;P

takk for tips om alt som kan hjelpe!:)

Elles er statusen sånn: ein anelse forbedring! ;P tarmane kjemper hardt for at eg ikkje skal vinne, men eg har ikkje tenkt å gje opp!

ej spørte og fekk lactulose allerede på sjukehuset på barselavd. Kvidde mej sann på å utføre nr 2 ette ej ha blitt klipt å rivna 2 plassa...såg foran mej rivning så heile magen stoppa opp pga det :P

ORIGINAL: tessa23

jeg har også slitt med nr.2 så jeg bare lurer på om det er vanlig etter fødsel og hvorfor det er slik? jeg hadde keisersnitt, vet ikke om det har noe å si[8|]

Jeg sleit også (hadde keisersnitt), men ba om lactulose da jeg var på sykehuset, 3-4 dager og mangen var som før igjen[:D]

lactulose er med andre ord mirakel-kuren!! ;) dersom ikkje angrepet mitt fungerer, skal eg slå til med lactulose når tarmane minst venter det!! MOHAHAHAHA!!;D (med mindre eg kverker meg sjøl først, for GUD til dårlig luft eg får i magen av dinna krigen)

Jeg føyer meg i rekken av de som anbefaler Lactulose om ikke angrepet ditt hjelper! [;)]
Gikk altfor lenge med hard mage og fikk betennelse jeg. Hadde totalt dødsangst på do! Så det lønner seg nok å få løsna litt så fort som mulig.
God bedring og lykke til!! [:)]

takker... :)
jøss.. kan ein få betendelse?? eg trur isåfall eg er i faresonen om eg ikkje får gjort noko med dette......
Angrepet mitt har ikkje gjort store nytten, dessverre.. og sånn som dette kan eg ikkje ha det lenger:P

Spis linfrø! Det hjelper på magen. Du får kjøpt det på noen apotek vet jeg.
Bedre å prøve litt naturlige ting før man kjører på med avføringsmiddel?!

å har slete med det eg og, heilt jævlig og nesten latt vere å gå på do

GOD BEDRING MED MAGEN[:)]

kordan går kampen??

eg har no fått tømt tarmen for avføring i dag.. trur eg:P uten å bli så veldig svimmel av jobben :)
Så er framgang, men likevel ein lang vei igjen... :P *gomle sviske* :P

Lactulose og en do som låg for sej sjølv uten 3sengs rom hjalp..å so drakk ej utruli mykje..aldri vert så redd for å gå på do før. Gikk å gikk opp og ned gangane på avdelinga også med trippandes gange (rivna 2plassa å vart klipt en plass...VONDT!).
He slete med treig mage siste tida mæ, de e så lite ej kan ete som ikkje gir han luft derfor he ej fått mej ei lactulose flaske her heime no. Litt arti, det er det produktet eg gir til mange gamle daglig på jobb [:D] føler meg til tider no som en 80-90åring [:)] får hemoride ta å slite slikt med dinna magen jo[:(]

En anna ting eg gjorde var å legge ei sviske i en kopp med vann å la det koke litt i mikroen, da får du sviskesaft..litt ekkelt å tygge på dei harde sviskene heile tida ken ej tenke mej? [;)] Kan også ete sviskekompott med fløyte, det smøre tarmane+ aprikoskompott. Hold dej unna banan og søt melk, drikk biola [:)] å et pære om lisjegutten din ikkje he problem med luft + drue [:)]

Back
Topp