Anger:( litt langt

ORIGINAL: Justme88

Dette her skjedde mens hadde ferie, altså datteren min var hos faren sin!
Selv om jeg har problemer i ny og ne jeg også betyr jo ikke det at jeg ikke kan ha barn???

Jeg sa ikke at du ikke kan ha barn.. Jeg spurte hvordan du fikk tid til det.. :-)

Men, nå har jeg jo fått svar på det. Helt greit det asså.

ORIGINAL: ~Maddy~

ORIGINAL: Lillegullet 07

ORIGINAL: ~Maddy~

ORIGINAL: Lillegullet 07

Det første som slår meg er: Har du tid til å ha barn oppi dette livet????

Mener ikke vondt, men skjønner bare ikke... Fra ferie, til fylletur, til byen og ut igjen... hæ??
er ikke det som er tema,selv om tanken slo meg ett sekund å[8D]
hun er vel hos bf da..

Jeg vet at det ikke var tema, men klarte ikke la være.. Hadde bare kutta ut hele greiene på dagen så slipper man å rote en unge oppi alt det tullet. Legge det bak seg, ta litt tid til å roe seg ned og så gå videre i livet med blanke ark..

Er ikke kombinerbart med å ha barn etter min mening.
men så lenge bf har barnet når hun farter,spiller ikke d noen rolle da!

Det er jeg helt enig i, men det var også snakk om å fortsette et forhold med en som hun hadde ligget med kompisgjengen til.. Det var derfor jeg mente at det var lurt å kutte den tråden, og legge det bak seg før ungen blir involvert.
Min mening da.

Det er ikke noe jeg pleier å gjøre, (selvom det sikkert virker sånn på hvordan jeg skriver)..
Jeg går skole også liksom, så jeg bruker all tiden min som jeg har med datteren min når jeg har henne..
de helgene hun er hos faren sin kan jeg jo få være med vennene mine liksom..

Greit at du angrer.. gjort er gjort.. og spist er spist.. desverre.. ingenting du kan ta tilbake..

Dette skjedde for FØR dere i det helt tatt begynte datingen.. så hva du har gjort før.. det har du gjort før.. fortid er fortid.. hvis han ikke kan respeterer det.. så synes ikke jeg han er noe å samle på i alle fall[;)] Greit nok at du gjorde dette rett etter at dere møttes første gangen... men ettersom jeg skjønte.. så hadde dere jo ikke begynt på det dere har nå den gangen det skjedde?

Så synes han skal ta dette som en voksen jeg.. og gi deg den respekten du fortjener for det![;)]

Lykke til i alle fall!

Back
Topp