angelsound

*lilleprinsesse*

Betatt av forumet
hei. ser det er noen av dere som bruker/har prøvd angelsound.. hvor kjøpte dere den?

Ser de har den på teknikmagasinet for 179,- men også andre som selger den til over 3-400.. noen som har prøvd den på teknikmagasinet? [:)]

lyst til å kjøpe meg en slik i morgen, for å høre om jeg kan høre hjertelyden, (har ikke vært på Ul ennå, blir den 10 mai) så er liksom litt spent på om det virkelig er noe der inne :b hehe..

jeg vurderte det en periode,men regner med at jeg bare kommer til å bli stressa av det.
(men,kan absolutt skjønne de som ønsker det altså!) Du kan bestille en tidlig UL også om du ønsker det.[:)]

ok. bestiller man det igjennom fastlegen eller kontakter man sykehuset? har null peiling på dette[&:]

ORIGINAL: ella1

jeg vurderte det en periode,men regner med at jeg bare kommer til å bli stressa av det.
(men,kan absolutt skjønne de som ønsker det altså!) Du kan bestille en tidlig UL også om du ønsker det.[:)]

du kan bestille privat. Jeg har fastlege på Aleris. Der har de UL... synes det er betryggende jeg[:)]

jeg har kjøpt på teknikmagasinet, men har ikke funnet hjertelyden enda, men kjøpte den på fredag så har ikke prøvd den så mye enda[:D] men håper jeg hører hjertelyden snart...

Back
Topp