Angelsound

Jeg prøvde da jeg var 10+4 og fant den, men vet andre har funnet rundt uke 8 allerede. Uansett greit å være bevisst på at det ikke trenger å være noe galt om du ikke finner den såpass tidlig [emoji846]

Kan du definere hvor ca langt nok ned er? :sorry:
Jeg fant hjertelyden rett nedenfor trusekanten, litt mot venstre da jeg var 10+4. Husk å bevege doppleren veldig sakte, fordi man må nesten treffe på millimeteren for å høre. 11+4 fant jeg hjertelyden omtrent midt på, fortsatt litt nedenfor trusekanten, men ovenfor "hårfestet" begge ganger [emoji5]

Forsøkt 2 ganger men finner nada :sorry:

Skal på kontroll 20. Feb så får be legen sjekke da... om hun har utstyr...

Forsøkt 2 ganger men finner nada :sorry:

Skal på kontroll 20. Feb så får be legen sjekke da... om hun har utstyr...
Ikke la deg bekymre av det, jeg fant en gang i uke ni og ikke etter det. Tok det opp med gyn, hun mente det var flaks å finne den så tidlig og ba meg om å legge den vekk. Mange blir unødvendig bekymret ( meg blant annet) hun sa også at den ikke er farlig å bruke.

Hvis det er en ting jeg ikke skal, så er det å kjøpe meg en sånn doppler. Jeg kjenner meg selv og jeg hadde blitt så veldig stresset hvis jeg ikke hadde funnet noe. Hadde sikkert vært nødt til å bestille tul med en gang. :P men kan se for meg at det er en fin greie for de som eventuelt takler det:)

Prøvde ved 8+2 og 8+3. Fant noe, men var så langt borte at det var vanskelig å vite om det var babyen eller en slags ekko eller noe som gjorde at det hørtes ut som riktig frekvens.
Har hørt et øyeblikk av gangen de siste dagene nå 9+2/9+3, men det er veldig kortvarig. Dog hører jeg nå litt bevegelse istedet, særlig hvis jeg først har byttet stilling.
Veldig vanlig at det tar lenger tid før man hører noe og helt normalt at man ikke finner hver gang så tidligl

Min jordmor ville ikke prøve lytte med doppler når jeg var hos henne første gangen i uke 12 da hun da det var vanskelig såpass tidlig. Jeg valgte ikke skaffe meg da jeg så for meg jeg ville blitt stressa av å eventuelt ikke høre noe. Hun fant hjertelyden etterhvert 2. Gangen jeg var der rundt uke 15, men babyen har god plass og flytta seg ganske mye ved bare en liten bevegelse så det kan være knotete finne den igjen:p jeg har lånt en doppler av en kollega nå og synes det er betryggende kunne høre litt innimellom, prøver å ikke overdrive bruken.

Nå har jeg en annen Doppler, men fant den når jeg var 9+4 faktisk. Det er utrolig tidlig og jeg trodde ikke helt på det selv før det stod 177 i displayet [emoji173].

Jeg fant I går 8+4

Back
Topp