Angelsound

VenterNr4<3

Elsker forumet
Marsboere 2020
Noen andre som har?
Hørte 7+5 sist og sjekket 3 ganger til før uke 12 og etter tul da kjente jeg ikke behov lengre. Synes det gikk fort og var lett å finne ❤ og jeg kunne slappe av. Når jeg fant hjertet hørte jeg i 2 sekunder og så skrudde jag av så satt jo ikke i flere minutter med doppleren.

Jeg har og husket jo heeelt feil, prøvde se om jeg fant i uke 6+0 for mente det var normalt da men etter et raskt Google søk skjønte jeg jo fort det var alt for tidlig sjekke :p syntes det var koselig sist svangerskap, spesielt pga mye blødninger.

Jeg har en fra forrige svangerskap. Husker at jeg fant hjertelyden i uke 11, da jeg fikk den i posten. Brukte den bare et par ganger.

Lurer på hvor den har blitt av? Må kanskje lete litt etter den...

Jeg har. Lette etter hjertelyd i går, fant ikke noe som helst.

Jeg har en fra forrige svangerskap. Husker at jeg fant hjertelyden i uke 11, da jeg fikk den i posten. Brukte den bare et par ganger.

Lurer på hvor den har blitt av? Må kanskje lete litt etter den...
Kan skrive under hele innlegget her hehe
Jeg har nemlig rota bort min også, og den har våre borte vekk lenge nå :o

Brukte det sist og var overbevist om at det var babyen sin hjertelyd jeg lyttet til i uke 11-12 - men tror det var min egen puls [emoji23] Fant den i uke 15 og det var noe heeeelt annet!

Brukte det sist og var overbevist om at det var babyen sin hjertelyd jeg lyttet til i uke 11-12 - men tror det var min egen puls [emoji23] Fant den i uke 15 og det var noe heeeelt annet!

Kjenner til den [emoji23][emoji23]

Har en annen type doppler som jeg brukte sist gang, men syns ikke det alltid var så enkelt å finne hjerteslag med den så tipper jeg dropper det nå. Får uansett UL så ofte at jeg sikkert ikke vil ha behov for det denne gang. Var vel 16-17 uker da jeg brukte den første gang tror jeg. Hadde egentlig ikke tenkt til det, men så fikk jeg enda ei blødning og med lang tid til OUL pga juleferie etc så måtte jeg bare ha den. :p

Testa i dag, 7+2 og fant ikke hjertelyd men hadde ikke forventet det heller ;) Tenker jeg tester tisdag når jeg er 8+0. Skal på TUL 9+0 så stresser ikke med det.

Jeg har og husket jo heeelt feil, prøvde se om jeg fant i uke 6+0 for mente det var normalt da men etter et raskt Google søk skjønte jeg jo fort det var alt for tidlig sjekke :p syntes det var koselig sist svangerskap, spesielt pga mye blødninger.
Ja det er nok for tidlig. Jo lengre ut i svangerskapet jo lettere er det å finne hjertelyden, den er jo minimini nå liksom :) Jeg hadde også mye blødninger i forrige graviditet så det var en god trygghet å kunne lytte litt til hjertet når uroen ble for stor <3

Nei da tror jeg at jeg hadde sitti med den konstant :p Så får holde meg å høre hjertelyd hos legen :)

Back
Topp