Angelsound

Yey! Der fant jeg hjertelyden! Fant den med en gang jeg satte doppleren på magen<3 ca 180 slag i minuttet. Går så fort at det er vanskelig å telle:p vakre lyden<3

Så spennende :)Hvor langt på vei er du da? :)

Jeg er 12+4, og klarer ikke finne hjerteslag. Jeg veit hvor knøttet ligger, leter i samme område som hun på tul fant. Men jeg stresser ikke, tror jeg kjente flagring i natt, og føler at alt er i skjønneste orden :-)

Tror det varierer veldig! Er mange faktorer som spiller inn! Hvordan magen er, hvordan livmora ligger, om fosteret ligger "riktig" akkurat når du prøver osv. Det er jo et ekstreeeemt lite hjerte man skal klare å treffe sånn nogen lunde med doppleren:-) sist hørte jeg 10+3. Men da prøvde jeg ikke før..

Sist prøvde jeg fra uke 10, men fant ikke før i uke 12. Begynner nok å prøve i uke 10 denne gangen også :) Gleder meg sånn til å høre verdens beste lyd :D

Har aldri hørt om angelsound før, men skjønner jo at dette må jeg prøve:) Høres jo helt fantastisk ut:) Så koselig å høre hjerteslag:)

Hvor er det smart å høre? Er 12+1 og fikk låne en Doppler nå i helga. Fant ikke på første forsøk.

Jeg fikk i meg angelsound på fredagen å har prøvd å finne lyd da, men fant ingenting. Men jeg aner ikke hvor jeg skal lytte. :p Er 14 uker nå. :) Men jeg har allerede vært på tul å sett det lille nuske å hjerte, så stresser ikke :happy:

Jeg har også kjøpt meg, prøvde i går 13+1 og for to uker siden, hører ingenting. Men nå er ikke jeg utdannet i å finne slikt heller, så tar det svært med ro. Men hadde vært gøy å høre noe etterhvert :-)

11+5 idag, og fant det kjempefort i dag :-) Første gang var for en uke siden. Fant det mye høyere enn jeg hadde tenkt, ca midt mellom navlen og skambeinet :-)

Fant det 10+2, litt over skambenet. Har funnet det fra uke 8, men jeg så en del YouTube videoer innen jeg begynte, for det vanskelige er jo å rette doppleren rett. Når du først har funnet det 1 gang, vet du hva du skal høre etter. Sin egen puls er veldig lett å finne, men den høres veldig annerledes ut enn den lilles.

Back
Topp